تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
11

بسته شدن خیابان های مرکز مسکو پیش از آغاز مسابقه روسیه

  • کد خبر : 986
  • 16 تیر 1397 - 16:41
بسته شدن خیابان های مرکز مسکو پیش از آغاز مسابقه روسیه

تیم ملی فوتبال روسیه در مرحله قبلی برخلاف پیش بینی ها اسپانیا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد و به همین دلیل بسیاری از روس ها پس از این پیروزی با حضور پرشمار در خیابان های مرکزی مسکو تا پاسی از شب شادمانی کردند. با توجه به اینکه در […]

تیم ملی فوتبال روسیه در مرحله قبلی برخلاف پیش بینی ها اسپانیا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد و به همین دلیل بسیاری از روس ها پس از این پیروزی با حضور پرشمار در خیابان های مرکزی مسکو تا پاسی از شب شادمانی کردند.

با توجه به اینکه در این رویداد شهرداری مسکو غافلگیر و عملا خیابان های مرکزی تا بامداد روز بعد بسته شد، برپایه تصمیم اعلام شده خیابان های مرکزی مسکو امشب بسته می شود.

مسابقه تیم ملی فوتبال روسیه و کروواسی ساعت ۲۱ به وقت محلی و ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در شهر سوچی برگزار می شود.

بزرگ ترین محل تجمع هواداران فوتبال در پایتخت روسیه در دیدار قبلی بسیار زودتر از آغاز مسابقه به دلیل حضور گسترده روس ها پر شد و شمار زیادی از مردم نتوانستند وارد محدوده تعیین شده شوند.

مقامات فدراسیون فوتبال روسیه نیز اعلام کرده اند، برای رفع این مشکل در بازی امشب، ورزشگاه اسپارتاک میزبان پنج بازی جام جهانی را با نصب دهها نمایشگر بزرگ تبدیل به دومین محل تجمع هواداران فوتبال (فن فست فیفا) می کنند.

همچنین اعلام شده است که وسایل نقلیه عمومی تا ساعت سه بامداد فردا (یکشنبه) فعالیت می کنند تا هواداران فوتبال بتوانند بعد از بازی به راحتی به مقصد برسند.

مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ خرداد ماه در ۱۱ شهر روسیه و ۱۲ ورزشگاه آغاز شده است.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰