تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
14

واکنش حزب الله لبنان به انفجار بیروت

  • کد خبر : 98716
  • 15 مرداد 1399 - 8:35
واکنش حزب الله لبنان به انفجار بیروت

حزب الله به ملت شریف لبنان و خانواده‌های شهداء و مجروحان انفجار بیروت، عمیقاً تسلیت گرفته و اندوه عمیق خود را به دلیل این فاجعه ملی که به لبنان و لبنانی‌ها در شرایط دشوار کنونی کشور عزیز لبنان آسیب زده، ابراز کرد. به گزارش المنار، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: این فاجعه دردناک و […]

حزب الله به ملت شریف لبنان و خانواده‌های شهداء و مجروحان انفجار بیروت، عمیقاً تسلیت گرفته و اندوه عمیق خود را به دلیل این فاجعه ملی که به لبنان و لبنانی‌ها در شرایط دشوار کنونی کشور عزیز لبنان آسیب زده، ابراز کرد.

به گزارش المنار، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: این فاجعه دردناک و آن تخریب و ویرانی بی‌سابقه و عواقب خطرناکی که در سطوح مختلف انسانی، درمانی، اجتماعی و اقتصادی برجای گذاشته است، از تمامی لبنانی‌ها و تمامی گروه‌های سیاسی و ملی می‌طلبد که همبستگی، وحدت و همکاری مشترک جهت پشت سرگذاشتن پیامدهای این فاجعه شدید و ایستادگی قاطعانه مجدد برای رویارویی با دشواری‌ها و چالش‌های جدید داشته باشند.

حزب الله به تمامی کادرهای پزشکی، درمانی، هیات‌های امدادرسانی، نیروهای دفاع مدنی و آتش‌نشانان شجاع به دلیل تلاش‌های بسیارشان درود فرستاد.

حزب الله ادامه داد: از خداوند مسألت داریم که شهدای این رخداد را مورد رحمت و مغفرت خود قرار داده و به خانواده‌هایشان صبر دهد و مجروحان را شفای عاجل عنایت کند و به ملت عزیز ما صبر و پایداری عنایت فرماید و کشور ما را در پشت سرگذاشتن دشواری‌ها توفیق دهد.

همچنین شبکه otv لبنان به نقل از منابع نزدیک به حزب‌الله اعلام کرد، آنچه از حمله اسرائیل به انبار تسلیحاتی حزب‌ در بندر بیروت مطرح می‌شود، صحت ندارد.

به گزارش این شبکه، منابع امنیتی نیز اخبار منتشر شده مبنی بر حمله موشکی یا مشابه آن به بندر بیروت را تکذیب کردند.

انفجار مهیبی عصر امروز بندر بیروت را لرزاند و خسارات مادی عظیمی به بار آورد.

منابع رسانه‌ای می‌گویند انفجار ناشی از انبار مواد منفجره و بنزین بوده است.

حمد حسن، وزیر بهداشت لبنان در این باره تاکید کرد: تعداد زیادی زخمی برجای مانده که به بیمارستان‌ها دستور داده شده به حساب وزارت بهداشت بیماران را پذیرش کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰