تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
12

واکنش قالیباف به انفجار بیروت

  • کد خبر : 98721
  • 15 مرداد 1399 - 8:46
واکنش قالیباف به انفجار بیروت

رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از انفجار بیروت، گفت که ایران مثل همیشه، آماده هر گونه همکاری و کمک‌ انسان‌دوستانه است. به گزارش جمهوریت ، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «حادثۀ فاجعه بار و بسیار تلخ انفجار در بیروت را به مردم قهرمان لبنان، دولت و پارلمان این کشور، […]

رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از انفجار بیروت، گفت که ایران مثل همیشه، آماده هر گونه همکاری و کمک‌ انسان‌دوستانه است.

به گزارش جمهوریت ، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «حادثۀ فاجعه بار و بسیار تلخ انفجار در بیروت را به مردم قهرمان لبنان، دولت و پارلمان این کشور، مجاهدان حزب الله و برادرم سید حسن نصرالله تسلیت می‌گویم.

ایران مثل همیشه، آماده هر گونه همکاری و کمک‌ انسان‌دوستانه است. با مقامات ایرانی و لبنانی برای تسریع این روند در تماس خواهم بود.»

همچنین رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز چهارشنبه با ابراز تاسف از حادثه انفجار در بیروت لبنان از آمادگی ایران برای کمک خبر داد و از سازمان‌ هلال احمر و نهادهای امدادی خواستار کمک سریع شد.

محمد باقر قالیباف با اشاره به انفجار دیروز در بیروت لبنان گفت: دل‌های همه ما در حادثه مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت در لبنان سرشار از غم و اندوه شد، قلب‌های مردم ایران با مردم داغدیده لبنان همراه و همدرد است این حادثه را به ملت عزیز لبنان و دولت و پارلمان این کشور و به خصوص مجاهدان حزب‌الله و سید حسن نصرالله رهبر مقاومت تسلیت می‌گویم، از خداوند برای جان‌باختگان والامقام این حادثه علو درجات و برای مجروحان حادثه آرزوی صحت و شفای عاجل و برای خانواده‌ جان‌باختگان و عموم مردم قهرمان لبنان به خصوص مردم صبور و مقام بیروت صبر و سلامت مسالت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ایران مثل همیشه آماده هرگونه همکاری و کمک‌های انسان دوستانه است و برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذیربط ایرانی و لبنانی همراه خواهند بود و در همین راستا از سازمان هلال‌احمر و نهادهای امدادی می‌خواهیم در اسرع وقت به کمک برادران‌مان به حادثه‌دیدگان در لبنان و بیروت حضور پیدا کرده و کمک کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان برای شادی روح همه جان‌باختگان خواست که فاتحه‌ای را قرائت کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98721

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰