تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
11

قالیباف تنها کاندیدای ریاست فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس

  • کد خبر : 98858
  • 17 مرداد 1399 - 23:13
قالیباف تنها کاندیدای ریاست فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس

به گزارش جمهوریت ، ولی اسماعیلی عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی  از برگزاری نشست مجمع عمومی این فراکسیون خبر داد و گفت: این نشست عصر روز یکشنبه نوزدهم مرداد ماه در صحن علنی پارلمان برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه در جلسه روز یکشنبه اعضای شورای مرکزی فراکسیون انتخاب خواهند […]

به گزارش جمهوریت ، ولی اسماعیلی عضو هیئت اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی  از برگزاری نشست مجمع عمومی این فراکسیون خبر داد و گفت: این نشست عصر روز یکشنبه نوزدهم مرداد ماه در صحن علنی پارلمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جلسه روز یکشنبه اعضای شورای مرکزی فراکسیون انتخاب خواهند شد، ادامه داد: در این جلسه ۲۰ نفر از اعضای شورای مرکزی فراکسیون از نمایندگان ملی انتخاب می شوند و از هر استان نیز یک نفر به عضویت شورای مرکزی در خواهند آمد.

نماینده گرمی در مجلس با اعلام اینکه ۶ نماینده خانوم نیز عضو شورای مرکزی فراکسیون خواهند شد، اظهار داشت: پس از برگزاری این فرآیند، ۶۴ عضو شورای مرکزی فراکسیون انتخاب می‌شوند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، تصریح کرد: یک هفته پس از انتخاب شورای مرکزی، این شورا تشکیل جلسه خواهد داد و رئیس و ارکان فراکسیون را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش تسنیم اسماعیلی درباره کاندیداهای ریاست فراکسیون، اضافه کرد: تاکنون تنها محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برای تصدی این پست اعلام آمادگی کرده است و تصور نمی کنم نماینده دیگری برای این موضوع کاندیدا شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰