تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

خبر مهم کمیسیون اجتماعی برای خانواده شهدای سلامت و کادر درمانی و پزشکی

  • کد خبر : 98860
  • 17 مرداد 1399 - 23:19
خبر مهم کمیسیون اجتماعی برای خانواده شهدای سلامت و کادر درمانی و پزشکی

به گزارش جمهوریت ، علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون، اظهارداشت: سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران مهمان جلسه اخیر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس بودند که در این نشست درباره تعیین تکلیف خانواده شهدای سلامت بحث و تبادل نظر شد. وی افزود: در این […]

به گزارش جمهوریت ، علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون، اظهارداشت: سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران مهمان جلسه اخیر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس بودند که در این نشست درباره تعیین تکلیف خانواده شهدای سلامت بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این جلسه درباره اینکه کادر پزشکی و درمانی که در حین خدمات رسانی به بیماران کرونا خود مبتلا به این ویروس شده و براثر آن جان خود را از دست داده اند، خانواده های آنها مانند خانواده های شهدا از مزایای ایثارگران برخوردار باشند بحث و گفت وگو شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در همین راستا، ادامه داد: در این جلسه  اوحدی قول داد که از هفته آینده موضوع خانواده شهدای سلامت در دستورکار مجمع بنیاد شهید و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد تا این موضوع بررسی و تعیین تکلیف شود.

بابایی بیان داشت: در همین راستا کمیته ای فنی هم در وزارت بهداشت و هم در بنیاد شهید شکل گرفته و قرار است که در سطح استان ها هم چنین کمیته ای شکل بگیرد تا نسبت به شناسایی و حمایت از خانواده شهدای سلامت هم اقدام شود.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه در این جلسه بر تعیین تکلیف استخدام کادر پرستار و نیروهای کارگری بخش بهداشت و درمان نیز تاکید شد، افزود: قرار شد که سیاست های حمایتی بیشتری در این حوزه از کادر بهداشت و درمان صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=98860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰