تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

نظارت پلیس بر فضای مجازی برای برخورد با ولنگاری

  • کد خبر : 99536
  • 31 مرداد 1399 - 11:07
نظارت پلیس بر فضای مجازی برای برخورد با ولنگاری

به گزارش جمهوریت ، حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص نظارت پلیس بر فضای مجازی و برخورد با افرادی که در این فضا با بی مبالاتی و ولنگاری رفتار می کنند، اظهار داشت: همه افراد اعم از زن و مرد باید بدانند که چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باید شئونات […]

به گزارش جمهوریت ، حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص نظارت پلیس بر فضای مجازی و برخورد با افرادی که در این فضا با بی مبالاتی و ولنگاری رفتار می کنند، اظهار داشت: همه افراد اعم از زن و مرد باید بدانند که چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی باید شئونات را رعایت کنند؛ اگرچه رعایت شئونات، زن و مرد ندارد اما بعضا شاهدیم که بعضی از آقایان رعایت نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در حال حاضر فضای مجازی به فضایی عمومی تبدیل شده و به گونه‌ای است که منظر عمومی لحاظ می‌شود؛ بنابراین رعایت شئونات در فضای مجازی از الزامات و واجبات است.

سردار رحیمی اعلام کرد: پلیس به سبب مأموریت ذاتی و قانونی که برعهده دارد تاکنون با ده‌ها نفر از افرادی که شئونات را رعایت نمی کردند، برخورد کرده است؛ در این بین افراد مشهور، معروف و مطرح هم وجود داشتند که بنا بر تخلفی که در فضای مجازی داشتند، پلیس آنها را احضار کرده و برابر قانون و مقررات با آنها برخورد داشته است.

وی افزود: در ضمن سایت‌ها و شبکه‌هایی نیز وجود داشتند که با توجه به تخلف و عدم رعایت شئونات، مدیرانِ شان به پلیس فتا و امنیت احضار شده و برخورد قانونی نیز با آنها انجام شده است.

این مقام ارشد پلیس تهران تأکید کرد: پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان ـ چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی ـ برخورد کرده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای محدود، امنیت و آسایش و آرامش روحی و روانی مردم را مختل کنند.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰