تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

رهبر انقلاب: امارات متحده عربی به دنیای اسلام خیانت کرد

  • کد خبر : 99980
  • 11 شهریور 1399 - 13:07
رهبر انقلاب: امارات متحده عربی به دنیای اسلام خیانت کرد

جمهوریت: رهبر انقلاب بیان کردند: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام خیانت کرد، هم به ملتهای عرب و کشورهای منطقه خیانت کرد و هم به فلسطین خیانت کرد. البته این خیانت دیر نخواهد پایید. رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با اجلاس آموزش و پرورش بیان کردند: از ملت عزیز ایران تشکر می کنم به […]

جمهوریت: رهبر انقلاب بیان کردند: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام خیانت کرد، هم به ملتهای عرب و کشورهای منطقه خیانت کرد و هم به فلسطین خیانت کرد. البته این خیانت دیر نخواهد پایید.

رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با اجلاس آموزش و پرورش بیان کردند: از ملت عزیز ایران تشکر می کنم به خاطر حسن رفتارشان در دهه‌ عاشورا که واقعاً امسال را به عنوان یک پدیده در تاریخ کشور ماندگار کرد.

ایشان خاطرنشان کردند: وجود محدودیت‌های شدید ناشی از بیماری و انتشار بیماری و مراقبت از اینکه این انتشار انجام نگیرد، در عین حال حفظ شور حسینی و حفظ مجالس؛ این مجالس عظیمی که تشکیل شد و حرکت عظیم معنوی‌ای که مردم از خودشان نشان دادند.

رهبر انقلاب بیان کردند: همچنین از گویندگان محترم، مداحان و مرثیه‌خوانان محترم و عزیز من واقعاً صمیمانه تشکر می کنم. بنده کسی نیستم که تشکر کنم، به عنوان یک فرد مرید اهل بیت علیهم‌السلام و مرید عاشورا، حقیقتاً متشکرم.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از این دیدار، خاطرنشان کردند: امارات متحده عربی هم به دنیای اسلام خیانت کرد، هم به ملتهای عرب و کشورهای منطقه خیانت کرد و هم به فلسطین خیانت کرد. البته این خیانت دیر نخواهد پایید اما این لکه ننگ بر آنها خواهد ماند. پای صهیونیستها را به منطقه باز کردند و مسئله فلسطین را که مسئله غصب یک کشور است به فراموشی سپردند و عادی‌سازی کردند.

ایشان خاطرنشان کردند: ملت فلسطین زیر فشارهای شدید قرار دارند از همه جهات، آن‌وقت آنها می‌آیند با اسرائیلی‌ها و عناصر پلید آمریکایی مثل آن یهودی که در خانواده ترامپ وجود دارد علیه مصالح دنیای اسلام کار می کنند و با قساوت تمام با دنیای اسلام برخورد می کنند. امیدوارم اماراتی‌ها زود بیدار شوند و کاری که کرده‌اند را جبران کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰