تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
12

راهبرد اصلاح‌طلبان را شورای هماهنگی تدوین می‌کند

  • کد خبر : 100066
  • 15 شهریور 1399 - 11:20
راهبرد اصلاح‌طلبان را شورای هماهنگی تدوین می‌کند

جمهوریت: احمد شریف گفت: در حال حاضر پایه و اساس کار در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انجام می‌شود و تصمیم گیر نهایی برای شکل گیری ساختار جدید اصلاح طلبان هم همین مجموعه خواهد بود. احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند […]

جمهوریت: احمد شریف گفت: در حال حاضر پایه و اساس کار در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انجام می‌شود و تصمیم گیر نهایی برای شکل گیری ساختار جدید اصلاح طلبان هم همین مجموعه خواهد بود.

احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند فعالیت‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: شورای عالی سیاست گذاری بعد از انتخابات مجلس تا امروز جلسه‌ای نداشته اما جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به شکل مرتب تشکیل می‌شود و کمیته سیاسی این شورا مأمور شده است که راهبرد اصلاح طلبان را تدوین کرده و به صحن شورای هماهنگی بیاورد تا بررسی شود.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: طبعاً جریان اصلاحات به عنوان یک جریان سیاسی ریشه دار نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی تفاوت نخواهد بود و در این راستا در حال فعالیت است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره بحث‌های پیرامون ساز و کار نهایی این جریان برای ادامه مسیر فعالیت‌های سیاسی خود تاکید کرد: اینکه ساختار اصلی برای شرکت در انتخابات در قالب شورای عالی سیاست گذاری خواهد بود یا پارلمان اصلاحات منوط به تدوین استراتژی کمیته سیاسی شورای هماهنگی خواهد بود.

دبیرکل حزب همبستگی ادامه داد: در حال حاضر پایه و اساس کار در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انجام می‌شود و تصمیم گیر نهایی برای شکل گیری ساختار جدید اصلاح طلبان هم همین مجموعه خواهد بود.

شریف در پایان درباره بررسی استعفاهای انجام شده در شورای عالی سیاست گذاری گفت: هنوز جلسه‌ای در قالب این شورا تشکیل نشده تا بحث استعفاها مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=100066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰