تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
13

کشتار پرندگان مهاجر در هورالعظیم+فیلم

  • کد خبر : 100658
  • 31 شهریور 1399 - 19:26
کشتار پرندگان مهاجر در هورالعظیم+فیلم

هفته گذشته بود که در پی انتشار فیلم‌هایی از نسل‌کشی پرندگان مهاجر در به دست سودجویان در استان خوزستان، مسئولان محیط زیست این استان فیلم منتشرشده را مربوط به عراق عنوان کرده و کشتار پرندگان مهاجر به روش صید محمیه در این استان را تکذیب کردند. پس از این واکنش مسئولان محیط زیست خوزستان، فعالان […]

هفته گذشته بود که در پی انتشار فیلم‌هایی از نسل‌کشی پرندگان مهاجر در به دست سودجویان در استان خوزستان، مسئولان محیط زیست این استان فیلم منتشرشده را مربوط به عراق عنوان کرده و کشتار پرندگان مهاجر به روش صید محمیه در این استان را تکذیب کردند.

پس از این واکنش مسئولان محیط زیست خوزستان، فعالان محیط زیست این استان با فیلمبرداری از بازار کیان اهواز ثابت کردند که کشتار پرندگان مهاجر صحت دارد.

حالا فیلم دیگری از کشتار پرندگان مهاجر در یکی از محمیه‌های تالاب هورالعظیم منتشر شده است. در این فیلم، فیلمبردار زمان فیلمبرداری را ۲۶ شهریور و مکان آن را تالاب هورالعظیم عنوان می‌کند.

محمیه به آبگیر‌های مصنوعی نسبتا وسیعی گفته می‌شود که صیادان به منظور صید پرندگان ایجاد می‌کنند. در این آبگیر‌ها تور‌های بزرگی جاسازی شده و به منظور جذب پرندگان، غلات پخش می‌شود.

حالا این دام بزرگ که محمیه نام دارد آماده است و پرندگان مهاجری که برای مدتی زمستان‌گذرانی در تالاب‌های جنوبی کشور بر فراز استان خوزستان پرواز می‌کنند را به سوی خود جذب می‌کند.

فیلم را اینجا ببینید:

?
♦️کشتار پرندگان مهاجر در هورالعظیم

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=100658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰