تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4

محسن هاشمی: با وضعیتی که الان هست فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدای ریاست جمهوری شود

  • کد خبر : 101180
  • 16 مهر 1399 - 9:25
محسن هاشمی: با وضعیتی که الان هست فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدای ریاست جمهوری شود

محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی که نام او در میان نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ مطرح می‌شود، در گفت‌وگویی رادیویی به این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داد. به گزارش «ایران»، هاشمی در پاسخ به این که آیا در انتخابات کاندیدا می‌شود، گفت:علاقه‌ای ندارم. با وضعیتی که الان هست فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدا شود. […]

محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی که نام او در میان نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ مطرح می‌شود، در گفت‌وگویی رادیویی به این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش «ایران»، هاشمی در پاسخ به این که آیا در انتخابات کاندیدا می‌شود، گفت:علاقه‌ای ندارم. با وضعیتی که الان هست فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدا شود. شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می‌کند، به قول غربی‌ها باید «سوپرمن» باشد.

او درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر کاندیداتوری وی خاطرنشان‌ کرد: برخی‌ها به دلیل فعالیت‌های ابوی در سال‌های گذشته یک نگاهی به من داشتند ولی من هیچ وقت چنین چیزی را مدنظر قرار نداده‌ام. هاشمی در پاسخ به این که آیا ممکن است تحت تأثیر فشارها برای حضور در انتخابات قرار بگیرد، گفت: امیدوارم که بنده گول نخورم و نیایم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=101180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰