تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
17

ابراهیم رییسی ، محمد باقر قالیباف یا سعید محمد ؟

  • کد خبر : 106029
  • 23 اسفند 1399 - 11:33
ابراهیم رییسی ، محمد باقر قالیباف یا سعید محمد ؟
بر روی آقای رئیسی اتفاق نظر کامل است، یعنی آمدن ایشان وحدت را محقق می‌کند اما دعواها سر این است که ایشان نپذیرد و بعد بخواهیم نفر بعد را انتخاب کنیم که در این مورد باید دقت و جوانب‌نگری بیشتری صورت گیرد.

جمهوریت : عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بر روی آقای رئیسی اتفاق نظر کامل است، یعنی آمدن ایشان وحدت را محقق می‌کند اما دعواها سر این است که ایشان نپذیرد و بعد بخواهیم نفر بعد را انتخاب کنیم.


حمیدرضا ترقی درخصوص آخرین تحرکات کاندیداهای اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ و در پاسخ به این سوال که آیا برخی حواشی در مورد پرونده‌هایی مثل عیسی شریفی تاثیری بر تصمیم قالیباف برای حضور در انتخابات دارد، اظهار کرد: مسلما نه، پرونده‌هایی که درخصوص آقای قالیباف مطرح می‌کنند بحث آن تمام شده و به آنها رسیدگی شده و چیزی نیست که به واسطه آن کسی مطلبی را مطرح کند، اگر هم موضوعی در این خصوص مطرح می‌شود صرفا برای فضاسازی است.

وی همچنین تاکید کرد: اما آسیب‌پذیری آقای قالیباف مساله اجتناب‌ناپذیری است و زمینه تخریب برای ایشان زیاد است ولی اینطور نیست که برای سایر کاندیداها این موارد مطرح نباشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درخصوص آخرین تحرکات انتخاباتی سعید محمد نیز اظهار کرد: ایشان اصلا در فضای اصولگرایان مطرح نیست، فقط در فضای مجازی مطرح است و روی ایشان کار شده و کنار رفتن ایشان از فرماندهی قرارگاه خاتم هم به دلیل انتخابات نبوده و خود ایشان هم تخلفاتی داشته که قطعا این مساله امتیازی منفی در بررسی صلاحیت ایشان خواهد بود.

ترقی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف پس اجماع نهایی بر روی آقای رئیسی خواهد بود، گفت: بر روی آقای رئیسی اتفاق نظر کامل است، یعنی آمدن ایشان وحدت را محقق می‌کند اما دعواها سر این است که ایشان نپذیرد و بعد بخواهیم نفر بعد را انتخاب کنیم که در این مورد باید دقت و جوانب‌نگری بیشتری صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=106029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰