تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
12

اختلافات اصولگرایان با کاندیداتوری رییسی تمام می‌شود

  • کد خبر : 106530
  • 26 اسفند 1399 - 10:35
اختلافات اصولگرایان با کاندیداتوری رییسی تمام می‌شود
پیشنهاد ورود به مصادیق نامزدهای احتمالی نیز در مجمع عمومی شورای وحدت مطرح و بنا شد روی این پیشنهاد بررسی لازم صورت گیرد و هر چه زودتر شرایط لازم برای ورود آیت الله رییسی به انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود تا اختلافات در اردوگاه اصولگرایی مرتفع شود.

جمهوریت : دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با تاکید بر اینکه اولویت و حمایت ما در این جبهه ابراهیم رییسی است، گفت: تنها راه حل اختلاف و ایجاد وحدت میان اصولگرایان ورود او به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری است.

«محمد جواد محمدی نوری» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، با اشاره به برگزاری آخرین نشست سران احزاب وابسته به این جبهه در سال۹۹، گفت: مصوبه شورای مرکزی جبهه پیشرفت رفاه و عدالت مبنی بر ورود جبهه به مصادیق نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است و البته اولویت ما در جبهه اجماع و حمایت از ابراهیم رییسی است.

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت تاکید کرد: همه جریان‌های سیاسی در پایگاه اصولگرایی هم براین نکته واقف هستند که با وجود برخی اختلافات در درون این جریان تنها راه حل اختلاف و ایجاد وحدت رویه سیاسی حضور رییسی است.

محمدی نوری یادآور شد: همچنین در این جلسه برریسی اجمالی و دعوت از سایر نامزدهای انتخاباتی هم در دستور کار جبهه قرار گرفت که در صورت نیامدن رییسی بتوانیم از نامزد دوم مورد تایید جبهه در انتخابات حمایت کنیم.

وی گفت: پیشنهاد ورود به مصادیق نامزدهای احتمالی نیز در مجمع عمومی شورای وحدت مطرح و بنا شد روی این پیشنهاد بررسی لازم صورت گیرد و هر چه زودتر شرایط لازم برای ورود آیت الله رییسی به انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود تا اختلافات در اردوگاه اصولگرایی مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=106530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰