تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
12

شوهر آزاده نامداری کیست؟

  • کد خبر : 107142
  • 08 فروردین 1400 - 12:17
شوهر آزاده نامداری کیست؟
جسد آزاده نامداری دیروز در حالی پیدا شد که دو روز از مرگ او می‌گذشت و عجیب اینکه در ۲ روز غیبت سجاد عابدی شوهر او و بچه اش هم نبودند.

جمهوریت : جسد آزاده نامداری دیروز در خانه اش پیدا شد و این درحالی بود که یک خانم بازیگر اعلام کرد او ۸ ماهه حامله بود و نوزادش هم پسر بود!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تا این لحظه خودکشی آزاده نامداری قویترین فرضیه بوده است، اما باردار بودن آزاده نامداری می‌تواند خودکشی او را کمرنگ کند.

«آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما وقتی در خانه اش تنها بود درگذشت و یک ماجرای پیچیده را پیش روی ماموران قرار داد.

جسد آزاده نامداری دیروز در حالی پیدا شد که دو روز از مرگ او می‌گذشت و عجیب اینکه در ۲ روز غیبت سجاد عابدی شوهر او و بچه اش هم نبودند.

بررسی‌های پلیس نشان داده است که شوهر و بچه آزاده نامداری از ۴۸ ساعت قبل به چالوس رفته اند و عجیب اینکه ماموران اورژانس هم زمان مرگ آزاده نامداری را ۲ روز قبل عنوان کرده اند و گفته می‌شود آزاده نامداری بخاطر مشغله کاری نرفته است!

تا این لحظه خودکشی آزاده نامداری قویترین فرضیه بوده است و بررسی‌ها در صحنه ادامه دارد.

سجاد عابدی همسر آزاده نامداری کیست؟

آزاده نامداری مجری زن تلویزیون وقتی خبر ازدواج دوم خود را به طور رسمی اعلام کرد. اعلام این خبر واکنش‌های فراوانی را در صفحه اجتماعی نامداری به دنبال داشت.

اصلی‌ترین واکنش‌ها هم درباره هویت همسر جدید ایشان بود که برخی از طریق کامنت‌ها به برخی دیگر درباره آن اطلاعات داده بودند.

اما همسر جدید آزاده نامداری کیست؟

همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی.

سجاد عبادی متولد ۱۳۶۰ و فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است.

وی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه غیرانتفاعی (غیردولتی) مهرالبرز است.

اما پدر سجاد عبادی کیست؟

رحیم عبادی پدر سجاد که متولد رامسر بوده و فارغ التحصیل تکنولوژی آموزشی است، در دولت هفتم یعنی دولت کارگزاران معاون وزیر آموزش و پرورش بود و رابطه مثبتش با رییس دولت اصلاحات او را به ریاست سازمان ملی جوانان و مشاوری رییس دولت هشتم رساند.

رحیم عبادی که پدرشوهر آزاده نامداری بود، استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=107142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰