تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
1

خبر خوش برای هواداران پرسپولیس

  • کد خبر : 109849
  • 15 اردیبهشت 1400 - 11:33
خبر خوش برای هواداران پرسپولیس
با بازگشت کاروان پرسپولیس و پایان قرنطینه سرخ پوشان و منفی شدن تست های اخیر سعید آقایی، این مدافع سرشناس پرسپولیس از امروز با آغاز دور جدید تمرینات تیم به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد تا تلاش خود را برای بازگشت به ترکیب اصلی آغاز کند.

جمهوریت</strong> : سعید آقایی ، مدافع تیم پرسپولیس که به علت ابتلا به بیماری کرونا لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود ، از امروز به اردوی پرسپولیس اضافه می شود.

به گزارش پارس فوتبال؛ پرسپولیس در حالی برای بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی هند شد که در دقیقه ۹۰ با مثبت اعلام شدن تست کرونای سعید آقایی او را برای این تورنمنت از دست داد تا نگرانی هایی بابت این موضوع برای پرسپولیسی ها ایجاد شود اما نمایش فوق العاده وحید امیری در پست سعید باعث شد خلا غیبت او در ۶ بازی اخیر سرخ ها کمتر احساس شود.

حالا با بازگشت کاروان پرسپولیس و پایان قرنطینه سرخ پوشان و منفی شدن تست های اخیر سعید آقایی، این مدافع سرشناس پرسپولیس از امروز با آغاز دور جدید تمرینات تیم به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد تا تلاش خود را برای بازگشت به ترکیب اصلی آغاز کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=109849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰