تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

روزهای پرتلاطم شورای شهر اسدآباد/ استیضاح بی‌وقت

  • کد خبر : 116704
  • 07 تیر 1400 - 11:24
روزهای پرتلاطم شورای شهر اسدآباد/ استیضاح بی‌وقت
استیضاح شهردار اسدآباد را به کمیته انطباق ارجاع داده‌ایم و درباره موضوع استیضاح منتظر پاسخ کمیته انطباق هستیم.

جمهوریت : شب گذشته در برخی از کانال‌های فضای مجازی شهرستان اسدآباد خبری مبنی بر استیضاح شهردار اسدآباد مشاهده شد که بعد از گذشت دقایقی این خبر از کانال‌های فضای مجازی حذف شد.

به‌گزارش ایسنا، برای صحت و سقم خبر فوق و علت و چرایی حذف خبر از کانال‌های فضای مجازی شهر پیگیر موضوع از اعضای شورا نشین دوره پنجم، فرماندار و شهردار شدیم .

فرماندار اسدآباد در رابطه با صحت‌و سقم این موضوع، اظهار کرد: هنوز تاکنون در این زمینه هیچ مصوبه‌ای مبنی بر استیضاح شهردار اسدآباد به دست فرمانداری نرسیده است.

سعید کتابی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در صورتیکه شورای اسلامی شهر بر اساس وظایف و قانون به این نتیجه رسیده باشند باید تصمیم آنان در قالب مصوبه به کمیته انطباق ارجاع و روند مصوبه در کمیته انطباق مورد بررسی قرار گیرد که آیا مصوبه با قانون مغایرت دارد یا خیر؟

وی تصریح کرد: بعد از بررسی‌ها، کمیته انطباق نظر خود را اعلام خواهد کرد و در این رابطه نظر کمیته انطباق مورد تأیید خواهد بود.

بهتر است درباره دلایل استیضاح شهردار موضوعی مطرح نشود

عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد نیز در این زمینه به خبرنگار ایسنا، گفت: خبر منتشر شده در برخی از کانال‌های فضای مجازی شهر مبنی بر استیضاح شهردار اسدآباد ناموثق بوده و باید در این‌باره جواب کمیته انطباق به دست ما برسد و تا آمدن پاسخ کمیته شهردار در سمت و تصدی خود باقی خواهد بود.

حمدالله مرادی در پاسخ به سوأل خبرنگار ایسنا درباره دلایل پیگیری استیضاح شهردار اسدآباد توسط اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: فعلاً تا زمان تأیید و تصمیم کمیته انطباق و نظر فرمانداری، بهتر است درباره دلایل استیضاح شهردار موضوعی مطرح نشود.

وی یادآور شد: استیضاح شهردار اسدآباد را به کمیته انطباق ارجاع داده‌ایم و درباره موضوع استیضاح منتظر پاسخ کمیته انطباق هستیم.

علیرضا فعله‌گری شهردار اسدآباد نیز درباره استیضاح خود به خبرنگار ایسنا گفت: بنده در جلسه استیضاح شرکت نکرده‌ام و پاسخ سوألات شورا را به‌صورت کامل و مکتوب شده به شورای اسلامی شهر تقدیم کرده‌ام.

به‌گزارش ایسنا ، علیرضا فعله‌گری در ۱۸ مهرماه سال ۱۳۹۸ طی حکمی از سوی استاندار همدان به عنوان شهردار اسدآباد معرفی شد و طی ۲۱ ماه اخیر به عنوان یکی از شهرداران توانمند استان همدان به حق خوش درخشیده و رضایت شهروندان اسدآبادی، خود گویای عملکرد این شهردار جوان است.

علیرضا فعله‌گری نخستین کار اجرایی خود را در سال ۹۴ با مدیریت در شهرداری شیرین‌سو آغاز کرد و پس از سه سال فعالیت در آن شهر، سال ۹۶ به عنوان شهردار صالح‌آباد انتخاب شد و قبل از تصدی شهرداری اسدآباد با فعالیت جهادی و مهندسی خود توانست تغییرات چشمگیر و قابل توجهی در شهر صالح آباد ایجاد کند.

فعله‌گری دارای مدرک لیسانس مدیریت شهری و فوق‌لیسانس حقوق متولد سال ۶۰ یکی از شهرداران جوان و مردمی و خوش‌فکر استان همدان است که در طول فعالیت خود فراتر از وظیفه شغلی ایفای نقش کرده چرا که این موضوع مورد تأیید مردم شهر صالح‌آباد و اعضای شورای اسلامی صالح‌آباد و شهروندان اسدآبادی است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=116704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰