تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
8

اعتراضات در تبریز منجر به درگیری و قطعی اینترنت شد؟

  • کد خبر : 120143
  • 05 مرداد 1400 - 11:03
اعتراضات در تبریز منجر به درگیری و قطعی اینترنت شد؟
اطلاعی از قطعی اینترنت در تبریز ندارم اینکه ایا قطعی برای همان محدوده خاص بوده و یا وسیع تر از آن، زیرا قاعدتا نهادهای خاصی مسئول این کار هستند.

جمهوریت : برنا نوشت: نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این جمله که جو آرامی در تبریز حاکم است، گفت: این اعتراضات به گونه ای نبود که درگیری در آن وجود داشته باشد پس از فراخوانی که در داخل و خارج داده شد در همان ساعت اولیه مردم پراکنده شدند.

«محمدحسین فرهنگی»، نماینده مردم تبریز در مجلس، در رابطه با “اعتراضات اخیر در تبریز” گفت: اعتراضات بصورت گسترده نبود، در روز یک شنبه در ساعت معینی تجمعاتی شکل گرفت اما با حضور عوامل امنیتی دیگر ادامه پیدا نکرد.

او در خصوص تعداد بازداشتی بیان کرد: طبیعتا به صورت متفرقه ممکن است افرادی بازداشت شده باشند. بخشی از اخباری که در فضای منتشر شد منطبق با واقعیت است و بخشی دیگر فقط صداگذاری هایی است که انجام شده است، مثلا خود فیلمبردار مطلبی را می گوید و شعاری را می دهد با گوشی خود فیلم می گیرد و ربطی به جمعیت حاضر نداشته است.

فرهنگی با بیان این جمله که جو آرامی در تبریز حاکم است، گفت: این اعتراضات به گونه ای نبود که درگیری در آن وجود داشته باشد پس از فراخوانی که در داخل و خارج داده شد در همان ساعت اولیه مردم پراکنده شدند.

او در خصوص قطعی اینترنت در تبریز بیان کرد: اطلاعی از قطعی اینترنت در تبریز ندارم اینکه ایا قطعی برای همان محدوده خاص بوده و یا وسیع تر از آن، زیرا قاعدتا نهادهای خاصی مسئول این کار هستند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=120143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰