تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
14

شفافیت آرای نمایندگان مجلس چه شد؟

  • کد خبر : 120686
  • 09 مرداد 1400 - 14:59
شفافیت آرای نمایندگان مجلس چه شد؟
عضو هیأت رئیسه مجلس : یکسری انتقادات و ایراداتی که برخی نمایندگان نسبت به طرح شفافیت آراء داشتند رفع شده و امیدوارم با ارائه پیشنهادات جدید برخی دیگر از نمایندگان در صحن علنی، در نهایت رأی مثبت را دریافت کرده و مصوب شود.

جمهوریت : عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به تسریع بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان، از مطلوب بودن فضای مجلس درباره این طرح گفت و خاطرنشان کرد: بزودی شفافیت آرای نمایندگان به تصویب نهایی می‌رسد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آراء و رسیدگی به آن در صحن علنی مجلس اظهار داشت:‌ طرح شفافیت آرا که توسط کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس نهایی شده و آخرین اصلاحات و پیشنهادات نمایندگان درباره آن اعمال شده است در دستور کار رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار دارد.

وی افزود: فضای صحن مجلس درباره طرح شفافیت آراء نمایندگان نسبت به قبل بهتر شده و تعداد نمایندگان موافق با این طرح هم بیشتر شده است و قطعا این طرح رأی لازم را آورده و مصوب خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: یکسری انتقادات و ایراداتی که برخی نمایندگان نسبت به طرح شفافیت آراء داشتند رفع شده و امیدوارم با ارائه پیشنهادات جدید برخی دیگر از نمایندگان در صحن علنی، در نهایت رأی مثبت را دریافت کرده و مصوب شود.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد:‌ هیأت رئیسه مجلس آمادگی مطرح کردن سریع‌تر طرح شفافیت آراء نمایندگان را دارد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=120686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰