تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
16
سید افضل موسوی در گفت و گو با جمهوریت تشریح کرد:

ماجرای استعفای بزرگان حزب کارگزاران سازندگی چه بود؟

  • کد خبر : 128133
  • 03 مهر 1400 - 15:48
ماجرای استعفای بزرگان حزب کارگزاران سازندگی چه بود؟
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می گوید موضوعی به نام استعفای اعضاء شورای مرکزی حزب کارگزاران صحت ندارد و تنها خانم فرزانه ترکان از حزب استعفا دادند.

جمهوریت ؛  اخیرا فرزانه ترکان، عضو سابق شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام استعفاء از عضویت در این حزب خبر از «استعفای بزرگان حزب کارگزاران سازندگی» در انتقاد به روش های مدیریتی حزب و عدم تغییر دبیرکل و برخی چهره‌های اصلی در طی سالیان اخیر و بی توجهی به رویکرد جوان‌گرایی داده بود.

سید افضل موسوی ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره این موضوع گفت: در کارگزاران سازندگی مساله ای دال بر استعفای بزرگان وجود ندارد و تنها یک نفر یعنی شخص خانم ترکان از حزب استعفا دادند.

وی افزود: یکی از اعضاء نیز از  عضویت در شورای مرکزی استفعاء داده اند که باید در این باره تصمیم گیری شود و هنوز جلسه رسمی برای تصمیم گیری برای موافقت یا مخالفت با این استعفاء از شورای مرکزی صورت نگرفته است.

افضل موسوی همچنین درباره موضوع انتقاد از بی اعتنایی به جوانگرایی و عدم تغییر طولانی مدت دبیرکل و مسئولان دیگر در حزب نیز گفت: ذبیرکل و مسئولان کمیته ها همگی بر اساس رای اعضاء انتخاب می شوند، بنابراین مشخصا وقتی اعضاء بر روی برخی چهره ها اتفاق نظر دارند طبیعی است که وی انتخاب می شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی همچنین افزود: کنگره حزب هر دو سال یکبار برگزار می شود و هنوز کنگره سال جاری برگزار نشده است که انتخابات جدید صورت گیرد که در آن به جوانان اعتنا یا بی اعتنایی شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=128133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰