تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
15
محسن کوهکن در گفت‌وگو با جمهوریت:

جزئیات ماجرای اعتیاد نماینده مجلس هشتم /واکنش هیئت رییسه و حراست مجلس/ طرح این مسائل نفعی برای کشور ندارد

  • کد خبر : 128767
  • 07 مهر 1400 - 13:56
جزئیات ماجرای اعتیاد نماینده مجلس هشتم /واکنش هیئت رییسه و حراست مجلس/ طرح این مسائل نفعی برای کشور ندارد
در ابتدای دوره هشتم حراست مجلس درباره اعتیاد یکی از نمایندگان مجلس به مواد مخدر و داروهای روان گردان به هیئت رییسه گزارش داد .

جمهوریت طرح موضوع اعتیاد برخی نمایندگان مجلس در ادوار قبل که روز گذشته توسط علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه و نماینده مجلس یازدهم گفته شده بازتاب زیادی داشته است. محسن کوهکن، عضو هیئت رییسه مجلس هشتم در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره این موضوع گفت: گفته های آقای سلیمی قابل تکذیب نیست، این نماینده تا جایی که به خاطر دارم در دوره هشتم بود و این نماینده از داروهای روان گردان استفاده می کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای دوره هشتم ، هیئت رییسه مجلس از طریق حراست در جریان مساله قرار گرفت و بر اساس یک تکلیف قانونی به موضوع ورود پیدا کرد و با توجه به تکالیف شرعی و اخلاقی برای اصلاح موضوع به فرد فرصت داده شد.

کوهکن در این باره گفت: خانواده این همکار محترم و سابق ما در آن دوره مجلس، بسیار خانواده محترمی بودند و همسر ایشان تلاش زیادی برای معالجه ایشان کردند و در این مسیر تماس های مکرر و پیوسته ای با هیئت رییسه و مسئولان در مجلس داشتند تا این کار را به سامان برسانند.

وی افزود: خود ایشان نیز بسیار انسانی بااخلاق و مودب بود و در طول زمان نیز قابل رویت بود که تلاش هیئت رییسه و تلاش بسیار زیاد خانواده ایشان و نوع برخورد اخلاقی که از جانب مجلس با این موضوع شد ، در بهبود نسبی وضعیت ایشان موثر بود.

نماینده ادوار مجلس همچنین تصریح کرد: اصل مطلبی که آقای سلیمی به عنوان هیات رئیسه مجلس یازدهم بیان کرده ، قابل تکذیب نیست ، اما بیان این مسائل از اساس در این شرایط چه نفعی برای کشور دارد که بگوییم نماینده ای در دوره ای درگیر داروی روانگردان شده و مشکلاتی داشته است.

کوهکن درباره اصل مساله نقل این موضوع نیز گفت : آقای سلیمی از نمایندگان فعال مجلس هستند و در روند کار طرح ها و لوایح نیز زحمات زیادی می کشند و بنده برای ایشان احترام زیادی قائل هستم، اما این گونه طرح مطالب را به این صورت ضروری نمی دانم.

وی خاطر نشان کرد: این مطالب مشکلی را از مشکلات فعلی کشور حل نمی کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=128767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰