تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7

فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد کیست؟

  • کد خبر : 129626
  • 11 مهر 1400 - 15:01
فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد کیست؟
در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم، فرشاد مهدی‌پور به عنوان معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد منصوب شد.

جمهوریت : وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم در حکمی، فرشاد مهدی‌پور را به سمت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و با مأموریت اصلی «بازآرایی ساختار رسانه‌ای کشور» منصوب کرد.

مهدی‌پور (متولد ۱۳۵۷) است و کارشناسی خود را در رشته خبرنگاری پشت سر گذاشته. او تحصیلات تکمیلی خود را در رشته ارتباط اجتماعی ادامه داده و دکترای خود را در رشته سیاست‌گذاری فرهنگی گرفته است.

موسس و سردبیر روزنامه صبح‌نو، عضو هیات مدیره خبرگزاری مهر و روزنامه‌های جام‌جم، صبح‌نو و تهران‌تایمز و سایت خبری فردا، مدیر خبرگزاری‌های خانه ملت و شانا (پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت)، سردبیری هفته‌نامه‌های پنجره، سروش‌هفتگی و آینده‌سازان، دبیری روزنامه‌های همشهری و خبر، خبرنگاری در روزنامه‌های قدس و جام‌جم و خبرگزاری فارس در کارنامه فعالیت‌های مطبوعاتی او به چشم می‌خورد.

کتاب‌هایی مانند ما و مسائل فضای مجازی، خبرگزاری‌ های ایران، توسعه فرهنگی در ایران، رسانه‌ های و سیاست‌ های انقلابی، پیامک خبری و تیتر یک (واژه‌نامه روزنامه‌نگاران ایران) و… را در حوزه ارتباطات، رسانه و فضای مجازی تالیف و منتشر کرده است.

با نگاهی به سوابق پژوهشی او می‌توان به گزینه‌هایی همچون موسس مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اشاره داشت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=129626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰