تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

برگزاری بزرگداشت حماسه ۹ دی در میدان امام حسین (ع)

  • کد خبر : 13008
  • 27 آذر 1397 - 14:33

به گزارش جمهوریت ، به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه ۹ دی به معنای تجدید میثاق مردم ایران با امام حسین(ع) و ولایت‌فقیه بود. وی تصریح کرد: ملت ایران در حماسه ۹ دی پیروی از آرمان‌های امام خمینی […]

به گزارش جمهوریت ،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه ۹ دی به معنای تجدید میثاق مردم ایران با امام حسین(ع) و ولایت‌فقیه بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران در حماسه ۹ دی پیروی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و حمایت از نظام و ولایت را نشان دادند و ثابت کردند که برای قطع کردن دست بیگانگان از کشور همواره در صحنه حضور دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تبیین برخی از ابعاد مهم فتنه سال ۸۸ افزود: دشمنان در فتنه ۸۸ قصد دخالت در مسائل مهم سیاسی کشور را داشتند ازاین‌رو مردم با حضور خود ثابت کردند که اجازه هیچ‌گونه دخالتی به دشمنان را نمی‌دهند و همیشه برای دفاع از میهن آماده هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیگانگان نقش مهمی در فتنه سال ۱۳۸۸ داشتند و در این میان عده‌ای برای خدشه‌دار کردن عاشورا به میدان آمدند اما مردم همیشه در صحنه که قدردان امام حسین (ع) و راه سیدالشهدا هستند به یاری خدا در صحنه حضور یافتند.

محمودی گفت: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با توجه به اهمیت آن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در میدان امام حسین (ع) تهران با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و مداحی حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود.

رئیس ستاد ۹ دی استان تهران ادامه داد: اصناف و اقشار مختلف، حوزه‌های علمیه، مساجد، بسیجیان، جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان و خواهران انقلابی با حضور پرشور خود بر دهان مستکبران و نفوذی‌های داخلی خواهند کوبید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شهرستان‌های استان تهران نیز مراسم ۹ دی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/الف

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=13008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰