تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
19

اصلاح طلبان حامیان نقاد روحانی هستند

  • کد خبر : 13130
  • 27 آذر 1397 - 17:13
اصلاح طلبان حامیان نقاد روحانی هستند

جمهوریت : گروه سیاسی ؛ سعید حجاریان به تازگی در گفت و گویی مطرح کرده بود که اصلاح‌طلبان هیچگاه با روحانی عقدی به معنای ائتلاف نبسته بودند و حالا که‌ آقای روحانی از خودش عبور کرده، طبیعی است که برخی اصلاح‌طلبان با او زاویه پیدا کنند. این اظهارات حجاریان واکنش های مختلفی را به دنبال […]

جمهوریت : گروه سیاسی ؛ سعید حجاریان به تازگی در گفت و گویی مطرح کرده بود که اصلاح‌طلبان هیچگاه با روحانی عقدی به معنای ائتلاف نبسته بودند و حالا که‌ آقای روحانی از خودش عبور کرده، طبیعی است که برخی اصلاح‌طلبان با او زاویه پیدا کنند.

این اظهارات حجاریان واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است . محمود واعظی نسبت به این اظهارات موضع گیری کرد و گفت که دولت با اصلاح طلبان تندرو میانه خوبی ندارد.

اعضای فراکسیون امید مجلس از موضع نرم تری دارند . آن ها به جمهوریت می گویند که اصلاح طلبان با روحانی در زمان انتخابات ائتلاف کردند و از او حمایت البته نسبت به انتظاراتی که از دولت وی داشتند و برآورده نشده است نیز انتقاداتی دارند.

قاسم میرزایی نیکو ، عضو فراکسیون امید مجلس در این خصوص به جمهوریت می گوید : از ابتدای امر رویکرد اصلاح طلبان نسبت به دولت روحانی رویکرد ائتلافی و حمایتی بود و امروز نیز رویه به همین شکل است.

وی تاکید کرد: هنوز هم از دولت روحانی حمایت می کنیم اما این حمایت به این معنی نیست که نقدی به وی نکنیم و نداشته باشیم، بدون شک در حوزه هایی انتظار داشتیم دولت آقای روحانی بهتر عمل کند و در همین حوزه ها نیز نقدهای خود را بیان می کنیم بنابراین تصور نمی کنم رویکرد اصلاح طلبان به روحانی از ابتدای امر تا به امروز تغییر جدی داشته باشد.

میرزایی نیکو خاطر نشان کرد : در زمان انتخابات همه گزینه ها را بررسی کردیم و ممکن ترین گزینه برای اصلاح طلبان با توجه به شرایط روحانی بود.

جلودارزاده : دست روحانی در بسیاری از موارد بسته است

سهیلا جلودارزاده ، عضو دیگر فراکسیون امید در دخصوص اظهارات سعید حجاریان به جمهوریت می گوید :آقای روحانی انتخاب و گزینه ای بود که اصلاح طلبان در آن شرایط بر سر آن به جمع بندی رسیدند تا از ظرفیت مردمی اصلاحات در جامعه بتوانند استفاده کنند .

وی در پاسخ به این که دولت روحانی و عملکرد او توانست انتظارات جریان اصلاحات را براورده کند گفت : من تصور می کنم آقای روحانی تلاش خود را کرده است .

جلودارزاده تصریح کرد : روحانی در بسیاری از موراد که به وی نقدهایی می شود برای حفظ انسجام کشور مجبور شده که کوتاه بیاید.

این عضو فراکسیون امید مجلس خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان حامی روحانی هستند و نباید هر نقدی که از جانب ما حامیان دلسوز به دولت می شود اختلاف و انشقاق تعبیر شود.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=13130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰