تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

تخریب برای کسب کرسی مدیرعاملی شستا

  • کد خبر : 131542
  • 22 مهر 1400 - 14:27
تخریب برای کسب کرسی مدیرعاملی شستا
شركت سرمايه گذاري تامين اجتماعي از اواخر دولت دوازدهم با چالش بركناري مديرعامل و اداره آن توسط سرپرست مواجه شد.

جمهوریت : چند روزی می‌شود که تخریب رسانه ای در دستور کار معارضان کسب کرسی مدیرعاملی شستا قرار گرفته و بعضی جریانها با بی اخلاقی سعی در حذف گزینه های اصلی تصدی این پست هستند.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از اواخر دولت دوازدهم با چالش برکناری مدیرعامل و اداره آن توسط سرپرست مواجه شد.

پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم و کسب رای اعتماد وزیر کار ، همگان بر این باور بودند که طی روزهای ابتدایی تکلیف مدیرعامل شستا پیش از همه انتصابات روشن خواهد شد اما حجت عبدالملکی وزیر کار به دلیل اهمیت بالای این کرسی با تامل و تدبیر بیشتر در حال تصمیم گیری است.

با این همه نام چند گزینه مطرح شد ، نجفی، بازیان، رستمی و بار دیگر رضوانی فر، این افراد هر کدام با سابقه ای مشخص به عنوان نامزد های کرسی مدیرعاملی شستا مطرح شده اند اما نکته قابل توجه صدور حمله به علی رستمی طی روزهای گذشته است.

شخصی که عملکرد وی در مجموعه های شستا قابل قبول بوده و پیشتر در شرکت ملی مس، بانک تجارت، سازمان بورس، ایدرو، بنیاد مستضعفان و پتروشیمی عملکرد قابل ملاحظه ای را از خود بجا گذاشته است.

در آخرین اقدام علیه رستمی جهت تحت فشار قرار دادن وزیر کار و جلوگیری از انتصاب وی ،حقوق ماهیانه بیش از ٩٠ میلیون را به او نسبت داده اند که طی بررسی خبرنگار ما حقوق دریافتی وی کمتر از یک سوم مبلغ اعلامی است که این موضوع به راحتی قابل پیگیری و اثبات است.

نکته قابل توجه وعده مدیرعاملی و هیات مدیره چند شرکت از مجموعه شستا است که از سوی یکی از افراد مطرح شده برای فعالان حمله رسانه ای به رستمی داده شده است.

به زودی اطلاعات دیگری در خصوص پشت پرده حمله به گزینه های مورد تایید وزیر و دولت منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=131542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰