تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
17

شوک کنسرت تتلو در استانبول/ ابتذال تا نهایت

  • کد خبر : 132842
  • 01 آبان 1400 - 11:26
شوک کنسرت تتلو در استانبول/ ابتذال تا نهایت
نسرت روز پنج شنبه این خواننده مبتذل فارغ از کلاهبرداری و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، همه موازین اخلاقی را هم زیر پا گذاشت و استفاده از مواد مخدر و به کار بردن الفاظ رکیک توسط تتلو در طول مدت کنسرت، از این موارد بود. ابتذال در این کنسرت به قدری بالا بود که در یک بخش از آن تتلو شلوار خود را در می‌آورد! و بخشی از کنسرت را بدون شلوار و برهنه به آواز خواندن می‌پردازد!

جمهوریت : کنسرت جنجالی تتلو در استانبول، پنجشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ در سالن Ora Arena برگزار شد. در این کنسرت بیش از هفت هزار نفر شرکت کردند. از تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی صف طولانی بیرون سالن کنسرت به چشم می‌خورد. در گیت‌های ورودی کنسرت نیز درگیری رخ داده است. هنوز یک ماه از کنسرت ابراهیم حامدی، معروف به ابی نمی‌گذرد که حضور و جمعیت زیاد ایرانی‌ها در شرایط کرونایی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی انتقادات زیادی را بر انگیخته بود. این بار، اما امیرحسین مقصودلو حاشیه ساز شد.

سایت فرارو با یک محاسبه ساده نوشته: طرفداران این خواننده نفری از ۱۰۰ تا ۲۵۰ دلار یعنی حدود سه تا هفت میلیون هزینه بلیت کنسرت دادند. با در نظرگرفتن تعداد بیشتر صندلی‌های ارزان، میانگین هر نفر را می‌شود چهار میلیون تومان در نظر گرفت. با توجه به فروش کامل بلیت‌ها و ظرفیت ۶۳۰۰ نفری سالن، مجموع فروش این بلیت‌ها مبلغ ۲۵ میلیارد تومان پول را به جیب تتلو ریخته است! یکی از نکات جالب توجه دیگری که در رسانه‌ها گفته شده، تتلو هزار بلیت خارج از ظرفیت سالن فروخته است که افراد دارای بلیت نتوانستند وارد سالن بشوند و به عبارت دیگر اولین کلاهبرداری آشکار در این کنسرت صورت گرفته است. این خواننده قبل از کنسرت هم قول یک جشن شبانه را داده بود که بلیت هایش فروخته شده بود، اما خیلی از کسانی که بلیت خریده بودند، اجاره ورود به این جشن را نداشتند!

روزنامه خراسان در این باره نوشت: کنسرت روز پنج شنبه این خواننده مبتذل فارغ از کلاهبرداری و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، همه موازین اخلاقی را هم زیر پا گذاشت و استفاده از مواد مخدر و به کار بردن الفاظ رکیک توسط تتلو در طول مدت کنسرت، از این موارد بود. ابتذال در این کنسرت به قدری بالا بود که در یک بخش از آن تتلو شلوار خود را در می‌آورد! و بخشی از کنسرت را بدون شلوار و برهنه به آواز خواندن می‌پردازد! بسیاری از کاربران علاوه بر این که این رفتار تتلو را تقبیح کرده اند از کسانی که حاضرند در چنین فضای مبتذلی حاضر شوند هم انتقاد کرده اند. کاربری نوشت: «نگاهی به کنسرت تتلو بیندازید. در اوج کرونا و مشکلات اقتصادی به ترکیه رفته اند تا برای تماشای ابتذال سرو دست بشکنند.» کاربر دیگری با اشاره به این که گویا ۱۱ تور مخصوص این کنسرت در ایران تشکیل و حتی گویا بلیت هواپیما در آن برهه گران شده بود، نوشت: «چهار میلیون پول بدی بری کنسرت که فحشت بده و شلوارشو جلوت بکشه پایین! بعد ذوقم می‌کنی؟»
مطالب مرتبط:
تتلو و ندا یاسی چگونه چهره اول فضای مجازی شدند؟
اینستاگرام تتلو به دلیل فراخوان برای ارتباط نامشروع با دختران ۱۵ ساله مسدود شد
۱۶ میلیون کامنت تتلو برای چه معناست؟
چرا تتلو طرفدار دارد؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=132842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰