تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
12

کوین یامگا ؛ حرفه‌ای، آرام و در خدمت تیم

  • کد خبر : 133214
  • 04 آبان 1400 - 0:30
کوین یامگا ؛ حرفه‌ای، آرام و در خدمت تیم
استقلالی‌ها بعد از درخشش‌های مامه تیام و شیخ دیاباته، می‌توانند شاهد بازی‌های خوب یک سیه چرده دیگر به نام کوین یامگا در تیمشان باشند

جمهوریت : علی جباری نیکو – تیم فوتبال استقلال تهران که موفق شده بود در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم هوادار تهران را با یک گل شکست دهد، امروز در دومین دیدار خود نیز توانست با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده و بهره‌گیری از مُهره‌های جدید خود به یک بُرد ارزشمند دیگر در فولادشهر اصفهان مقابل تیم خوب ذوب آهن دست یابد و خود را به عنوان مدعی قهرمانی لیگ بیست و یکم معرفی کند.                                                                              
در این بازی آبی‌های تهرانی توانستند با دو گل کوین یامگا بازیکن فرانسوی و تازه وارد خود، تیم خوب و سرحال مهدی تارتار را شکست داده و سه امتیاز حساس آن را بدست آورند. اما نکته قابل توجه در این دیدار، درخشش چشمگیر کوین یامگا بازیکن ۲۵ ساله فرانسوی آبی‌پوشان بود که توانست در اولین حضور خود برای تیم جدیدش علاوه بر نمایش بسیار خوب و قابل تحسین در زمین، زننده دو گل پیروزی بخش تیمش نیز باشد.
این بازیکن سیه چرده که از تیم وایله بولد کلاب دانمارک به استقلال تهران نقل مکان کرده، در ابتدا قرار بود در سمت راست خط دفاعی استقلال به کار گرفته شود اما امروز در کنار امیرحسین حسین زاده دیگر پدیده استقلالی‌ها، پشت سر ارسلان مطهری قرار گرفت و توانست به عنوان یک وینگر وظایف خود را در آن منطقه به خوبی انجام داده و پایه‌گذار پیروزی ارزشمند آبی‌های تهرانی باشد. یامگا در نیمه دوم نیز پس از تعویض ارسلان مطهری عملاً به مهاجم نوک استقلال تبدیل شد و نشان داد که قابلیت بازی در این پست را نیز دارد.
کوین یامگا در اولین حضور خود برای آبی پوشان تهرانی و پیش از به ثمر رساندن گل اول تیمش، در جریان یک برخورد با بازیکن ذوب آهن اصفهان با شکستگی ناحیه سر مواجه شد و با سری بانداژ شده به بازی ادامه داد.

او در دقیقه ۲۷ این دیدار پس از تصاحب توپ روی قوس محوطه جریمه با یک چرخش زیبا و ضربه‌ای دقیق اولین گل استقلال را به ثمر رساند. این بازیکن در نیمه دوم بارها خط دفاعی تیم مهدی تار تار را با دوندگی‌های خود به زحمت انداخت و در دقایق پایانی بازی نیز در حالیکه به عنوان تنها مهاجم آبی‌پوشان انجام وظیفه می‌کرد، توانست پاس عالی و دقیق امیرعلی صادقی را با ضربه‌ای حساب شده به گل دوم خودش و تیمش تبدیل کند و ستاره بی چون و چرای میدان لقب گیرد.
به این ترتیب می‌توان عنوان کرد که حالا استقلالی‌ها بعد از درخشش‌های مامه تیام و شیخ دیاباته، می‌توانند شاهد بازی‌های خوب یک سیه چرده دیگر به نام کوین یامگا در تیمشان باشند؛ بازیکن حرفه‌ای، آرام و در خدمت تیمی که طرفداران آبی‌ها را امیدوار کرده و نشان داد می‌تواند در دیدارهای آینده بیش از این نیز مثمر ثمر ظاهر شده و به یکی از مُهره‌های اصلی و قابل اطمینان استقلال و فرهاد مجیدی تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=133214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰