تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
16
ابوترابی در گفت و گو با جمهوریت مطرح شد:

علت تخریب دیوار دانشگاه آزاد حفاظت از جان مردم است/ متاسفانه برای حل مشکلات دانشگاه آزاد نجف آباد باید در تهران تصمیم گیری شود / چپ کردن اتوبوس دانشجویان نجف آباد نشان داد تعلل در حفاظت از جان مردم جایز نیست

  • کد خبر : 133683
  • 07 آبان 1400 - 23:42
علت تخریب دیوار دانشگاه آزاد حفاظت از جان مردم است/ متاسفانه برای حل مشکلات دانشگاه آزاد نجف آباد باید در تهران تصمیم گیری شود / چپ کردن اتوبوس دانشجویان نجف آباد نشان داد تعلل در حفاظت از جان مردم جایز نیست
نماینده مردم نجف آباد درباره فیلم منتشر شده از وی که سوار بودن بر بولدوزر برای خراب کردن دیوار دانشگاه آزاد بود، توضیح داد.

جمهوریت– ابوالفضل ابوترابی ، نماینده مردم نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره درباره فیلم منتشر شده از وی که سوار بر بولدوزر برای خراب کردن دیوار دانشگاه آزاد اقدام کرده بود، گفت: تردد دانشگاه نجف آباد اصفهان بعضا در روز به بیش از ۲۰ هزار نفر می رسد و این منطقه تقاطعی است که شرق استان را به غرب استان ارتباط داده و محور مواصلاتی بسیار پرتردد و بسیار پر خطر است.

وی درباره اصل این موضوع نیز تاکید کرد: حدود ۴ سال است که ما درگیر احداث زیرگذر در جوار دانشگاه ازاد نجف آباد هستیم که چندین بار نقشه تغییر پیدا کرد و جلسات متعدد در استان و شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس یازدهم افزود: حدود ۴ سال عملیات تایید، نقشه برداری و مقدمات کار و جلسات متعدد که بعضا دانشگاه آزاد هم در این جلسات حضور داشتند.

ابوترابی با بیان این که «احداث این زیرگذر خواسته خود دانشگاه آزاداسلامی نجف آباد و مردم است» و رییس دانشگاه آزاد واحد نجف آباد نیز همراهی زیادی با موضوع داشته است، گفت: در چند سال گذشته دانشگاه آزاد نجف آباد به لحاظ چپ کردن سرویس دانشجوها شاهد اتفاقاتی مشابه حادثه سرویس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران بود و اگر دست روی دست بگذاریم باز هم شاهد این مسائل خواهیم بود.

نماینده مجلس یازدهم همچنین تاکید کرد: علی رغم محدودیت های مالی موجود در کشور توانستیم ردیف ۵۰ میلیاردی تومانی برای این پروژه بگیریم ، پروژه ای که بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان سرمایه لازم دارد و به همراه مواردی از قبیل آزادسازی و جابجایی تاسیسات آب و برق رقمی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار را می طلبد.

وی ادامه داد: حدود یک ماه پیش با ریاست دانشگاه آزاد صحبت کردم و گفتند: ۱ هفته ای کار را شروع می کنم ، نامه و نامه نگاری شروع شد اما با گذشت یک ماه خبری نشد.

ابوترابی درباره علت تصمیم برای چنین اقدامی نیز گفت: دیدم که داریم به زمستان داریم می خوریم و بودجه برگشت می خورد و علی رغم مهلت یک ماهه و وعده یک هفته ای آن ها خبری نیست .

نماینده مردم نجف آباد با بیان این که تعلل در حفظ جان مردم بیش از این ظلم است و این تعلل نه در جایگاه خداوند و مردم قابل بخشش نیست، تاکید کرد: مشکل تعویق در انجام این کار در تهران است چرا که بروکراسی اداری در حال نابودی کشور است، وقتی این تصمیم سازی ها باید در تهران انجام شود و دوستان تهران هم به اندازه ای سرشان شلوغ است که واقعیت ها را نمی دانند و گرفتاری های دیگری دارند ، دیگر دانشگاه آزاد نجف آباد برای این ها اهمیتی ندارد و امر به این مهمی ۴ سال معطل می ماند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=133683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰