تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
12

این سه نفر به زنان تجاوز می‌کردند/عکس

  • کد خبر : 136887
  • 30 آبان 1400 - 15:17
این سه نفر به زنان تجاوز می‌کردند/عکس
دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با اشاره به بازداشت عناصر زورگیری خشن در این حوزه قضایی از دستور برای انتشار تصاویر متهمان برای شناسایی قربانیان این باند خبر داد.

جمهوریت : شاپور صفری با اشاره به بازداشت عوامل زورگیری و سرقت خشن در حوزه قضایی چهارباغ گفت: اخیرا شاهد چندین فقره سرقت خشن ، از مسافران در شهرستان بودیم که با صدور دستور قضایی، شناسایی سریع متهمان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: شاکیان این پرونده اعلام کردند که سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیرهای حصارک، کمالشهر و سهیلیه اقدام به سوار کردن مسافر کرده و پس از طی مقداری از مسیر، با استفاده از چاقو اقدام به سرقت اموال و اخذ رمز کارت مسافران کرده و سپس با بستن دست و پای آن ها و تعرض ، در مکان های خلوت و بیابان رها می کنند.

بازداشت زورگیران خشن چهارباغ

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ با بیان اینکه متهمان حتی به لباس، کفش، ساعت و اموال شخصی شاکیان نیز رحم نمی کردند اضافه کرد: پس از ارجاع پرونده، پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ با تشکیل تیم ویژه نسبت به بررسی مسیرهای تردد متهمان اقدام کرد که با انجام یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهمان شناسایی و دستگیری شدند.

این ۳ مرد به زنان تجاوز می کردند

وی با بیان اینکه با دستور قضایی، چهره و اسامی متهمان از طریق رسانه ها انتشار می یابد، متذکر شد: چنانچه افرادی مورد سرقت توسط اعضای این باند قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان چهارباغ مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=136887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰