تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
17
در گفت و گو با جمهوریت مطرح شد:

حذف نماینده تبریز از کمیسیون ویژه طرح صیانت به خاطر موضع گیری علیه طرح ؛ علیرضابیگی:رییس کمیسیون ویژه می گوید جایی برای شما نداریم/ به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کردم

  • کد خبر : 137657
  • 06 آذر 1400 - 23:18
حذف نماینده تبریز از کمیسیون ویژه طرح صیانت به خاطر موضع گیری علیه طرح ؛ علیرضابیگی:رییس کمیسیون ویژه می گوید جایی برای شما نداریم/ به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کردم
احمدعلیرضابیگی می گوید در پی عدم پذیرش وی در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کرده است.

جمهوریتاحمد علیرضابیگی ، نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم، بیست و دوم آبان ماه سال جاری در توئیتی نوشت: «طرح صیانت هرگز به نتیجه نخواهد رسید! مدافعان طرح در اقلیت هستند و اکثریت مجلس، آگاه و کنار مردم است؛ مجلس تسلیم جوسازی نخواهد شد و این طرح شانسی برای موفقیت ندارد». (اینجا بخوانید)

بیشتر بخوانید:

موضع گیری که به نظر می رسد منجر به حذف او از کمیسیون ویزه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی علی رغم انتخاب وی در کمیسیون شوراها برای عضویت در این کمیسیون شده است.

علیرضابیگی با تایید خبر در گفت و گو با جمهوریت گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس اعضاء کمیسیون های ویزه از بین اعضاء کمیسیون های مختلف انتخاب می شوند ، از این نظر بنده نیز با رای اعضاء کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، به عنوان نماینده از جانب این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی طرح مربوط به فضای مجازی و صیانت از حقوق کاربران این فضا، انتخاب شدم.

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم درباره علت عدم حضور خود در ترکیب فعلی این کمیسیون تاکید کرد: علی رغم این که بنده با رای اعضاء کمیسیون شوراها برای عضویت در این کمیسیون انتخاب شدم رییس کمیسیون از پذیرش بنده در کمیسیون سرباز زدند و حاضر به پذیرش بنده نیستند.

وی افزود: آقای تقی پور بدون تشریح دلیلی خاصی تنها گفتند جایی برای شما در کمیسیون نداریم.

علیرضابیگی با اشاره به این که این مساله را با رییس مجلس طرح کرده است، گفت: آقای قالیباف گفتند که شما به جای دو نفر از اعضاء کمیسیون که مستعفی شده بودند در نظر داشتیم که آن دو نفر از استعفای خود منصرف شدند، این حرف آقای قالیباف برای بنده قابل قبول نبود چرا که زمانی که استعفاء نهایی شده و مورد پذیرش قرار می گیرد درباره جایگزینی نفرات بعدی تصمیم گیری و اقدام می شود.

وی ادامه داد: من به آقای قالیباف و کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کردم تا به این مساله رسیدگی کنند

نماینده مردم تبریز در پاسخ به این سوال که برداشت رسانه ها درباره تاثیر موضع گیری وی درباره طرح صیانت بر حذف وی از این کمیسیون گفت: طبیعتا همین طور است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=137657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰