تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
17
احمد علیرضابیگی در گفت و گو با جمهوریت:

مقابله با ادبیات احمدی نژاد مقابله با اراده مردم است/ عمر سیاسی امثال آملی لاریجانی به واسطه احمدی نژاد پایان یافت/ الله کرم در این کشور کاره ای نیست که خط و نشان بکشد و تعیین تکلیف کند

  • کد خبر : 139658
  • 24 آذر 1400 - 0:10
مقابله با ادبیات احمدی نژاد مقابله با اراده مردم است/ عمر سیاسی امثال آملی لاریجانی به واسطه احمدی نژاد پایان یافت/ الله کرم در این کشور کاره ای نیست که خط و نشان بکشد و تعیین تکلیف کند
نماینده حامی احمدی نژاد در مجلس یازدهم می گوید: هجمه ها علیه احمدی نژاد روندی ادامه دار است و  تهدید حسین الله کرم مبنی بر تسویه حساب با وی نیز از همین دست موارد تلقی می شود.

جمهوریت ، سیما پروانه گهر- احمدعلیرضا بیگی ، نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم  که از حامیان رئیس دولت های نهم و دهم است ، در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت گفت : آقای احمدی نژاد  امروز دیگر چهره ای بین المللی و دارای گفتمانی بین المللی است یعنی نه تنها در داخل، که در خارج از کشور نیز جایگاه ویژه ای به واسطه گفتمان خود دارد.

استاندار آذربایجان شرقی در دولت محمود احمدی نژاد با اشاره به گفته های حسین الله کرم مبنی بر تسویه حساب با احمدی نژاد پس از اتمام دوره مسئولیت وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در اسفندماه سال جاری گفت: این موضوعات و هجمه ها جدید نیست در همین سفر اخیر احمدی نژاد به خارج از کشور هم مواردی مثل تشکیل دولت تبعید و بازدید از غرفه اسرائیل و بعد هم خبر فوت ایشان را شاهد بودیم که در راستای همین هجمه ها علیه ایشان است.

علیرضا بیگی همچنین تاکید کرد: این هجمه ها نه تنها از محبوبیت آقای احمدی نژاد کم نمی کند، بلکه دلیلی بر اثبات حقیانیت ایشان می شود و  متاسفانه برخی دوستان فکر می کنند می توانند با این حرف ها برای خود جایگاهی در بین مردم کسب کنند.

وی افزود: نوع نگرش جامعه به آقای الله اکرم در بین مردم روشن است و این مسائل بر مقبولیت گفتمان آقای احمدی نژاد بر مبنای عدالت و مردم اضافه می کند.

نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: هر کسی که در مقابل گفتمان احمدی نژاد است در مقابل ارائه مردم است.

علیرضابیگی درباره اتمام دوره مسئولین احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام در چند ماه آتی گفت: دوستانی که می‌گویند حکم وی تمدید نمی شود و بعد از او با وی تسویه حساب می کنیم برای رهبری تعیین تکلیف می کنند و بر اساس پیش گویی حرف می زنند.

وی ادامه داد: الله کرم که در این کشور کاره ای نیست که خط و نشان بکشد  و حتی کسانی مثل آملی لاریجانی و امثال او به واسطه مقابله با احمدی نژاد ، امروز در بین مردم موقعیت مشخصی دارند و عمر سیاسی آن ها خاتمه یافته است.

نماینده مجلس یازدهم با بیان این که «گفتمان احمدی نژاد جهانی شده است »، گفت: این هجمه ها علیه دکتر احمدی نژاد جدید نیست و پایانی نیز ندارد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=139658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰