تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
18

حسن خمینی از اولین واکنش خود به خبر درگذشت هاشمی رفسنجانی گفت

  • کد خبر : 143152
  • 19 دی 1400 - 16:19
حسن خمینی از اولین واکنش خود به خبر درگذشت هاشمی رفسنجانی گفت
خبر مثل پتک فرود آمد... آقای هاشمی دیگر در میان ما نبود! کسی که از روستایی دور دست به امام پیوست و هرگز جز او را ترویج نکرد و تا آخر بر همان عزم و پیمان ماند.

جمهوریت – جماران نوشت: سید حسن خمینی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود، در مطلبی با عنوان «یاد روزهای پر درد و غم دی ماه» نوشت:خبر مثل پتک فرود آمد… آقای هاشمی دیگر در میان ما نبود! کسی که از روستایی دور دست به امام پیوست و هرگز جز او را ترویج نکرد و تا آخر بر همان عزم و پیمان ماند؛ و شد آنچه شد…

سیدحسن خمینی با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود، در مطلبی با عنوان «یاد روزهای پر درد و غم دی ماه» نوشت:

در این سالها دی ماه آمیخته به عزا و غم و اندوه است. از شهادت سردار سلیمانی تا کشته های مظلوم تشییع کرمان و جانباختگان عزیز هواپیمای اوکراینی؛ از جانباختگان کشتی سانچی تا داغ حادثه پلاسکو… و یک غم سنگین دیگر که همانا درگذشت فاجعه بار آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

برای من غروب آن یکشنبه از سخت ترین و سنگین ترین روزهاست؛ وقتی در قم با اخوی علی و یکی دو تن دیگر از دوستان مشغول بررسی نهایی جلد دوم تقریرات علی آقا بودیم و تلفن زنگ زد.

خبر مثل پتک فرود آمد… آقای هاشمی دیگر در میان ما نبود! کسی که از روستایی دور دست به امام پیوست و هرگز جز او را ترویج نکرد و تا آخر بر همان عزم و پیمان ماند.

و شد آنچه شد…

یادمان باشد که همه روزی می رویم: «وَ تِلکَ الاَیّامُ نُداوِلُها بَینَ النّاس».

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=143152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰