تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
6

معاون شهردار مشهد کارتن‌خواب شد/عکس

  • کد خبر : 144965
  • 04 بهمن 1400 - 20:13
معاون شهردار مشهد کارتن‌خواب شد/عکس
چند شب قبل معاون شهردار مشهد با لباس مبدل به عنوان یک کارتن‌خواب به یکی از گرمخانه‌های شهر رفته و ساعت‌ها بین کارتن‌خواب‌ها بود.

جمهوریت : چند شب قبل معاون شهردار مشهد با لباس مبدل به عنوان یک کارتن‌خواب به یکی از گرمخانه‌های شهر رفته و ساعت‌ها بین کارتن‌خواب‌ها بود.

همچنین ، رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفته : ۲۶۷ نفر از این تعداد مرد و ۴۲ نفر زن هستند که در خانه سبز و همچنین چهار گرمخانه اسکان یافتند.
مجتبی منتظری  افزود : این افراد با شام و صبحانه پذیرایی شدند و به ۳۴ نفر نیز خدمات پرستاری ارائه شد.

وی گفت : خدمت رسانی در این مراکز برای افراد مشمول طرح از ساعت ۲۰ تا ۸ صبح روز بعد است و از ابتدای آذر نیز شهرداری تعدادی گرمخانه موقت در سایر نقاط شهر راه اندازی خواهد کرد.
منتظری افزود : ۶ گروه گشت خانه سبز از ساعت ۱۸ تا ۲۳ و ۲ واحد گشت نیز از ساعت ۲۳ تا هفت صبح به منظور دعوت و انتقال این افراد به گرمخانه ها و خانه سبز در نظر گرفته شده اند و این موضوع با مرکز بی‌سیم و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز اعلام و هماهنگ شده است.

وی از شهروندان خواست با مشاهده افراد بی‌خانمان در این شبهای سرد موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ اطلاع دهند تا نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه‌ها اقدام شود.

خانه سبز مشهد وابسته به شهرداری این شهر سال ۱۳۷۶ ایجاد شد اما کار جدی خود را در زمینه ساماندهی متکدیان و افراد بی‌خانمان با تامین بودجه‌های مالی از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=144965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰