تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12

موضوع جلسات روحانی ، ناطق‌ ، خاتمی و علی لاریجانی

  • کد خبر : 145896
  • 13 بهمن 1400 - 23:58
موضوع جلسات روحانی ، ناطق‌ ، خاتمی و علی لاریجانی
آقای محسن هاشمی اخیرا با آقای روحانی و لاریجانی دیدار کرده و به زودی آقای مرعشی هم جلسه‌ای را با آقای روحانی خواهد داشت. احزاب همگی دولت درسایه هستند، جلسات مشترکی را در خصوص تشکیل دولت در سایه داشته‌ایم  و صحبت‌هایی شده است.
جمهوریت – برنا نوشت : «محمود علیزاده طباطبایی»،  عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در رابطه با «تشکیل دولت در سایه توسط احزاب اصلاح‌طلب» گفت: ماهیت و شاکله احزاب ایجاد دولت در سایه است تا بتوانند به صورت قانونی قدرت را در اختیار بگیرند. احزاب اصلاح‌طلب در حال بازسازی خود و بررسی علت عدم تمایل مردم به حضور در پای صندوق‌های رای هستند.
وی در ادامه بیان کرد: احزاب اصلاح‌طلب اعم از حزب کارگزاران سازندگی و حزب اتحاد ملت کنگره‌های خود را برگزار کرده‌اند و دبیران کل انتخاب شده و در حال برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای مسائل روز هستند. فعالیت احزاب اصلاح‌طلب آغاز شده و تمام کمیته‌ها در زمینه‌های مختلف اعم از اقتصادی شروع به کار کرده‌اند. کمیته اقتصادی احزاب اصلاح‌طلب مسائل اقتصادی را مورد بررسی قرار داده تا با شناخت نقاط ضعف دولت سیزدهم، پیشنهادات خود را به دولت ارائه دهند.
این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که این فعالیت‌ها به نوعی همان تشکیل دولت در سایه محسوب می‌شود؟ تصریح کرد: بله درست است. احزاب اصلاح‌طلب درصدد تشکیل دولت در سایه هستند. احزاب برنامه‌ریزی می‌کنند تا دولت را از دست گروهی که بر مسند کار هستند، بگیرند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در رابطه با جلسات اخیر حسن روحانی، رئیس دولت تدبیر و امید، با سران اصلاحات اظهار کرد: آقای روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق‌نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است. سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند. اسحاق جهانگیری هم در جلسات روحانی با سران اصلاحات حضور دارد و هم فکری می‌کند. همتی و اسحاق جهانگیری با کارگزاران در ارتباط هستند و موضوعاتی را در زمینه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.
علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا حزب کارگزان برای تشکیل دولت در سایه به تیم روحانی کمک خواهد کرد؟ بیان کرد: آقای محسن هاشمی اخیرا با آقای روحانی و لاریجانی دیدار کرده و به زودی آقای مرعشی هم جلسه‌ای را با آقای روحانی خواهد داشت. احزاب همگی دولت درسایه هستند، جلسات مشترکی را در خصوص تشکیل دولت در سایه داشته‌ایم  و صحبت‌هایی شده است.
بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=145896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰