تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
11

قاتل شهید رنجبر چگونه دستگیر شد؟/ عکس

  • کد خبر : 146085
  • 16 بهمن 1400 - 0:05
قاتل شهید رنجبر چگونه دستگیر شد؟/ عکس
تحقیقات در خصوص انگیزه متهم توسط مقام  قضایی ادامه دارد

جمهوریت – رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری قاتل سرهنگ دوم شهید رنجبر در شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی گفت: فردی که ۱۳ بهمن ماه جاری ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز  را با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رسانده بود، امروز جمعه ۱۵ بهمن دستگیر شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس، موسوی با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح کردن سرباز وظیفه انجام گرفته و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است، افزود: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریانهای حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و  در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

موسوی با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت، گفت: با تلاش و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

این مقام عالی قضایی استان افزود: تحقیقات در خصوص انگیزه متهم توسط مقام  قضایی ادامه دارد و در سریع ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=146085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰