تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
13

جزئیات جدید از ماجرای قتل هولناک دختر اهوازی/عکس

  • کد خبر : 146357
  • 18 بهمن 1400 - 12:29
جزئیات جدید از ماجرای قتل هولناک دختر اهوازی/عکس
برادر همسر او پاهای منا را می‌گیرد و سجاد، شوهر او با قمه سر مُنا را از بدنش جدا می‌کند. قاتل سپس سربریده شده این زن جوان را در معابر عمومی و مقابل چشمان رهگذران در میدان کسایی اهواز چرخاند.

جمهوریت – یک سایت خبری – تحلیلی به نقل از یک منبع آگاه روایتی از ماجرای قتل مُنا (غزل) حیدری، دختری که به دست شوهرش در اهواز کشته شده است را منتشر کرد.

فرزاد صیفی‌کاران، خبرنگار در حساب توییترش نخستین عکس از مونا حیدری را منتشر کرد و نوشت:

این عکس چند هفته پیش در ترکیه گرفته شده، زمانی که پدر و عمویش رفته بودند تا او را راضی کنند به ایران برگردد. او لبخند می‌زند چون گفته بود با دیدن پدرش احساس امنیت می‌کند و وعده‌های پدرش را باور کرده بود.

 

این منبع آگاه درباره داستان زندگی قربانی زن‌کشی اهواز می‌گوید: 

* نام او مُنا (غزل) حیدری است، زمانی که ۱۵ سال داشت به اجبار ازدواج کرد.

مُنا (غزل) نهایتا تصمیم می‌گیرد از کشور خارج شود. منبع نزدیک به خانواده مُنا فرار او به ترکیه را از جمله دلایل این قتل ناموسی می‌داند.

* غزل در ترکیه مورد اخاذی یک مرد قرار می گیرد و او از خانواده این دختر ۵ هزار دلال پول طلب می‌کند تا غزل را به عنوان گروگان آزاد کند. پدر و عمویش – برای بازگرداندن او به ایران به ترکیه می‌روند.

* متهم توسط پلیس اینترپل شناسایی و دستگیر می‌شود.

* پدر و عمویش او را با وعده زندگی در امنیت از ترکیه به ایران برمی‌گردانند، جایی که همسرش – که پسرعمویش هم بوده – او را به قتل می‌رساند.

*  برادر همسر او پاهای منا را می‌گیرد و سجاد، شوهر او با قمه سر مُنا را از بدنش جدا می‌کند. قاتل سپس سربریده شده این زن جوان را در معابر عمومی و مقابل چشمان رهگذران در میدان کسایی اهواز چرخاند.

* به گفته این منبع آگاه و نزدیک به خانواده مُنا حیدری، پدر او اکنون از شرایطی که برای فرزندش ایجاد کرده ابراز پشیمانی می‌کند: «پدرش می‌گوید مقصر منم.…»

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=146357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰