تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
13

پناهیان و تشبیه برخی ولایتمداری ها با خلافت عمر

  • کد خبر : 150961
  • 13 فروردین 1401 - 22:23
پناهیان و تشبیه برخی ولایتمداری ها با خلافت عمر
برخی دانشگاه‌ها در دهه ۸۰ به سمت ضد ولایت فقیه پیش می‌رفتند،
جمهوریت – پناهیان گفت: ولایت یعنی به صحنه آوردن مردم و هیچگاه برای این کار نباید طغیان کرده و از ابزار قدرت برای قلع و قمع کردن آرا استفاده کرد بلکه باید به مردم شخصیت داد.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان جمعه شب در آیینی با عنوان تبیین پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درباره رحلت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی در حرم علی‌ ابن مهزیار اهوازی بیان کرد: اکنون دولت، مجلس و قوه قضاییه تابع امر رهبر معظم انقلاب هستند و رهبر معظم انقلاب در دی پارسال فرمودند دولت باید مردم را بیشتر در امور کشور مشارکت دهد.
او گفت: اکنون دولت جدید عدالت‌خواه است و دوندگی و تلاش فراوانی برای خدمت به مردم دارد اما این کافی نیست چرا که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند مردم بیشتر دیده شوند.
وی افزود: ولایت یعنی به صحنه آوردن مردم و هیچگاه برای این کار نباید طغیان کرده و از ابزار قدرت برای قلع و قمع کردن آرا استفاده کرد بلکه باید به مردم شخصیت داد.
پناهیان بیان کرد: اگر در مسجدی و محلی ولایت‌مداران در مسیر ولایت به جوانان شخصیت ندهند همه تلاش‌ها بیهوده بوده و این جوانان به مسیر نادرست می‌روند؛ برخی‌ها ولایتمداری را با سبک خلافت خلیفه دوم اشتباه گرفته‌اند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در سخنان خود تاکید دارند که مردم سالاری دینی تحقق یافته و راه افزایش مشارکت مردم بیشتر شود تا دیکتاتورسازی نشود.
 پناهیان گفت: برخی دانشگاه‌ها در دهه ۸۰ به سمت ضد ولایت فقیه پیش می‌رفتند، اما سید محسن شفیعی با صبر و بردباری کاری کرد که دانشگاه‌های اهواز هیچ شعاری علیه ولایت و نظام سر ندهند چرا که معنی ولایت مداری را در ایشان دیده بودند.
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=150961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰