تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
10

ترانه علیدوستی و نگار جواهریان و موضوع آزارجنسی

  • کد خبر : 151230
  • 16 فروردین 1401 - 12:07
ترانه علیدوستی و نگار جواهریان و موضوع آزارجنسی
این روزها حرف و حدیث درباره آزار جنسی بازیگران زن سینما توسط عوامل مرد بسیار جنجال برانگیز شده است.

جمهوریت – روزنامه اصولگرای جوان با اشاره به نامه زنان سینماگر ایران که در آن مدعی خشونت علیه خود شدند به ترانه علیدوستی و نگار جواهریان کنایه زد.

در این یادداشت می‌خوانیم:

* صدای کرکننده فساد اخلاقی که با بیانیه زنان سینماگر روحیه و عواطف جامعه را جریحه‌دار کرده، همان واقعیتی است که ۱۱ سال پیش مرحوم سلحشور در مورد آن حرف زد، اما کسی نخواست آن را بشنود یا باور کند؛ عده‌ای به خاطر منافع‌شان و عده‌ای به خاطر آلودگی.

* در واقع این اقدام نیشتری بر زخم ناسور سینمای رها شده کشورمان است که قرار است ستارگانش تحت عنوان سلبریتی به الگوهای رفتاری و اخلاقی جامعه تبدیل شوند؛ چهره‌هایی که در روزگار رخوت دستگاه‌های مسئول هیچ سدی مقابل عبورشان از خطوط قرمز اخلاقی و رفتاری نمی‌بینند.

* کسانی مثل ترانه علیدوستی و نگار جواهریان که جزو اسامی امضاکننده این بیانیه هستند، آن روزها ضمن تکذیب وجود چنین حقایقی در بخش‌هایی از سینما آن مدعاها را افترا خواندند و از او می‌خواستند که «سینما را به حال خود رها کند». در واقع افشاگران امروز فساد در بخش‌هایی از سینما همان منکران دیروز این واقعیت هستند که به هر شکلی در دفاع از اوضاع سینما ظاهر می‌شدند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=151230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰