تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
8

قلع و قمع شبانه درختان چیذر توسط شهردارى+عکس

  • کد خبر : 152239
  • 29 فروردین 1401 - 16:43
قلع و قمع شبانه درختان چیذر توسط شهردارى+عکس
اين بار ماموان شهردارى با كسب تجربه از گذشته، در ساعت ٢ بامداد كار تخريب اين فضاى سبز را آغاز كرده اند و پيش بينى مى شود ساير درختان ابن فضاى سبز نيز در عملياتهاى شبانه ديگر از بين برده شود.

جمهوریت – ماموران شهردارى منطقه یک تهران ساعت ٢ بامداد امروز (یکشنبه) نسبت به قلع و قمع درختان داخل بوستان و فضاى سبز چیذر (محله عسگرى) اقدام کردند.

به گزارش عصرایران، بنا به اعلام اهالی این محل، این دومین بار طی یک دهه اخیر است که ماموران شهردارى در پى از بین بردن این فضاى سبز، با هدف ساخت پارکینگ طبقاتى به جاى این بوستان هستند.

در دوره شهردارى “محمدباقر قالیباف” نیز ماموران شهردارى در حال تخریب این فضاى سبز بودند که با اجتماع اهالى محل و اعتراض آنها و متعاقبا انتشار اخبار این اعتراض در برنامه “در شهر” شبکه۵، تخریب فضاى سبز متوقف و مجددا درخت هاى جدیدى کاشته شد.

اما این بار ماموان شهردارى با کسب تجربه از گذشته، در ساعت ٢ بامداد کار تخریب این فضاى سبز را آغاز کرده اند و پیش بینى مى شود سایر درختان ابن فضاى سبز نیز در عملیاتهاى شبانه دیگر از بین برده شود.

همانگونه که در تصاویر مشخص است، درختان داخل فضاى سبز به طور کامل کنده شده اند. عکس های زیر را اهالی محل برای انتشار در اختیار قرار داده اند.

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=152239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰