تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
10

گزینه اول پرسپولیس با چه رقمی سرخپوش می‌شود؟

  • کد خبر : 153030
  • 06 اردیبهشت 1401 - 22:53
گزینه اول پرسپولیس با چه رقمی سرخپوش می‌شود؟
دو راه پیش روی باشگاه آنتورپ است؛ ادامه همکاری با علیرضا بیرانوند و حفظ او یا انتقال قرضی یا قطعی او به تیم های دیگر از جمله پرسپولیس.

جمهوریت: هنوز یک فصل دیگر از قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک باقی مانده است. پیش از آغاز فصل جاری بیرو با قراردادی قرضی و با رضایتنامه ۵۰۰ هزاردلاری به بواویشتای پرتغال پیوست؛ در توافق نامه بین دو باشگاه بواویشتا و آنتورپ قید شد چنانچه باشگاه پرتغالی تمایل به ادامه حضور علیرضا بیرانوند داشته باشد باید برای فصل آتی نیز مبلغ یک میلیون یورو پرداخت کند.

این توافق در حالی انجام شد که باشگاه پرتغالی با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم کرده و علاوه بر این که نمی تواند چنین مبلغی را بپردازد بلکه چند ماه است که از پرداخت حق و حقوق بیرانوند نیز عاجز است. از این رو عملا ادامه همکاری بواویشتا با دروازه بان ملی پوش ایرانی غیرممکن است و بیرانوند با توجه به قراردادی که با باشگاه بلژیکی دارد باید به این تیم برگردد.

دو راه پیش روی باشگاه آنتورپ است؛ ادامه همکاری با علیرضا بیرانوند و حفظ او یا انتقال قرضی یا قطعی او به تیم های دیگر از جمله پرسپولیس.

گمانه زنی ها حاکی از انتقال قرضی علیرضا بیرانوند به تیم های دیگر برای درآمدزایی آنتورپ است و به همین دلیل مهم ترین سوالی که این روزها مطرح می شود این است باشگاه آنتورپ چه مبلغی قرار است برای رضایتنامه بیرانوند در نظر بگیرد و اصلا پرسپولیس توان پرداخت چنین هزینه ای را خواهد داشت یا نه.

در این میان طی چند روز اخیر شایعاتی در برخی رسانه ها منتشر شد مبنی بر بند آزادسازی ۸۰۰ هزار تا یک میلیون یورویی در قرارداد بیرانوند با باشگاه آنتورپ که عملا صحت ندارد و بی تردید باشگاه بلژیکی با پرداخت هزینه کمتری هم حاضر به صدور رضایتنامه بیرانوند خواهد شد چرا که هم می تواند بخشی از قرارداد این دروازه بان را پرداخت نکند و هم مبلغی برای صدور رضایتنامه او از تیم مقصد دریافت کند.

به همین دلیل یحیی گل محمدی بسیار امیدوار است علیرضا بیرانوند و ایجنت او در جلسه ای که با مدیران آنتورپ دارند، به نقطه نظر خوبی برای انتقال قرضی بیرو به فوتبال باشگاهی ایران و باشگاه پرسپولیس رسیده و بیرانوند بتواند فصل آینده بار دیگر فوتبالش را با پیراهن پرسپولیس ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=153030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰