تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12

ادعای جنجالی شبنم فرشادجو درباره ۵مرد سینمای ایران

  • کد خبر : 154015
  • 21 اردیبهشت 1401 - 9:48
ادعای جنجالی شبنم فرشادجو درباره ۵مرد سینمای ایران
شبنم فرشادجو 44 ساله دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است و در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و نیز بازیگری در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد.

جمهوریت – شبنم فرشادجو، بازیگر تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرامش تصاویر ۵ مرد سینمای ایران را منتشر کرده و جنبش «من هم» را تگ کرده است.

او با انتشار عکس این افراد نوشت: « هرکسی این اشخاص رو دنبال میکنه در اینستاگرام لطفا من رو آنفـالو کنه.»

سوم فروردین ۱۴۰۱، سمیه میرشمسی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سینمای ایران، با انتشار ۲۲ رشته توییت، مجموعه اتفاق‌های پشت صحنه یک فیلم را توضیح داد و ادعا کرد بعد از چند برخورد میان او و این بازیگر باسابقه، در معرضِ آزار قرار گرفته است.

این دستیار کارگردان که روایتش در توییتر با واکنش‌های گسترده همراه بود، ادعا کرده که برخی از عوامل فیلم از این ماجرا خبر دارند.

این اولین‌باری است که چنین اتهامی علیه یکی از چهره‌های شناخته شده هنری در ایران، به صراحت مطرح می‌شود و جمعیتی بزرگ از زنان سینما، آن را پیگیری می‌کنند.

بعد از این افشاگری هم کم کم برخی بازیگران و افراد دخیل در حوزه سینما به این جنبش پیوستند.

شبنم فرشادجو ۴۴ ساله دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است و در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و نیز بازیگری در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=154015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰