تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
11

پافشاری قالیباف بر استفاده از کالابرگ الکترونیک

  • کد خبر : 154283
  • 25 اردیبهشت 1401 - 14:22
پافشاری قالیباف بر استفاده از کالابرگ الکترونیک
ممکن است مردم به دلایل مختلف نسبت به تعیین دهک خود معترض باشند که البته دولت اقدامات خوبی در این زمینه در دستور کار دارد.

جمهوریت – ایسنا نوشت: رئیس مجلس تاکید کرد: تلاش های شبانه روزی مسئولان اجرایی در اجرای مطلوب این طرح ان شاءالله ضامن رفع نگرانی های ملت شریف ایران خواهد بود

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ملت شریف ایران صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم که با صبوری و درایت در برابر هجمه های معاندین و رسانه های دشمنان این آب و خاک ایستادند و به قوای سه گانه در راه تحقق جراحی اقتصادی برای عادلانه و مردمی سازی نظام پرداخت یارانه ها یاری می رسانند.

وی افزود: مردم مطمئن باشند که این روزها مدیران اجرایی کشور برای رساندن کالاهای ضروری معیشتی به مردم به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند. ضمن تشکر از اقدامات مخلصانه صورت گرفته توسط دولت، امیدوارم دستگاه های اجرایی فرایند اجرای قانون استفاده از کالابرگ الکترونیک برای تامین کالاهای ضروری معیشتی که می تواند نگرانی ها را برطرف کند، تسریع کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در همین راستا ضروری است دستگاه های مسئول مردم را از فرایند راه اندازی زیرساخت های طرح کالابرگ الکترونیک و جزئیات اجرایی آن مطلع سازند و زمان بندی مشخصی در خصوص نهایی شدن این فرایند اعلام کنند تا مردم از اجرایی شدن آن مطمئن شوند. همچنین استمرار تامین به موقع کالاها و اقلام مور نیاز مردم در بازارهای هدف امری ضروری است که باعث آرامش خاطر مردم و جلوگیری از تقاضای بی مورد می شود.

قالیباف نکته مهم دیگر را رسیدگی فوری و دقیق به شکایت های مردم در پرداخت مبلغ کمک معیشتی دانست و تصریح کرد: ممکن است مردم به دلایل مختلف نسبت به تعیین دهک خود معترض باشند که البته دولت اقدامات خوبی در این زمینه در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=154283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰