تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

محسن گروسی: استقلال به دنبال رکوردشکنی‌ است

  • کد خبر : 154651
  • 30 اردیبهشت 1401 - 19:39
محسن گروسی: استقلال به دنبال رکوردشکنی‌ است

جمهوریت – یک پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌پوشان محتاط بازی می‌کنند چون به دنبال رکوردشکنی هستند. محسن گروسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اظهار کرد: بازی در نیمه اول متعادل بود و شرایط برای هر دو تیم یکسان بود اما صحنه خاصی نداشت. در نیمه دوم استقلال با تعویض‌هایش موقعیت‌های خوبی را […]

جمهوریت – یک پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌پوشان محتاط بازی می‌کنند چون به دنبال رکوردشکنی هستند.

محسن گروسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اظهار کرد: بازی در نیمه اول متعادل بود و شرایط برای هر دو تیم یکسان بود اما صحنه خاصی نداشت. در نیمه دوم استقلال با تعویض‌هایش موقعیت‌های خوبی را به دست آورد اما متاسفانه در این بازی نتوانست سه امتیاز را به دست آورد. البته این را باید بگویم که یکی از مشکلات در استقلال این است که نمی‌خواهد در این سه بازی بازنده باشد و محتاط کار می‌کند.

او ادامه داد: البته نباید از دفاع خوب اراکی‌ها بگذریم که جانانه دفاع کردند و از دروازه‌شان دفاع کردند. با این حال در کل استقلال مستحق پیروزی بود چون هر چه بازی به انتها می‌رفت، بهتر کار می‌کرد و متاسفانه فرصت‌ها از دست رفت. استقلال فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. در دو بازی آینده هم اگر شکست نخورد، یک رکورد به یاد ماندنی را ثبت می‌کند. همه هواداران و تیم می‌خواهند رکورد خوبی ثبت شود.

این پیشکسوت استقلال درباره ادامه این عملکرد استقلال در فصل آینده گفت: استقلالی‌ها نیاز دارند ثبات مدیریت و بازیکن داشته باشد. همه این‌ها دست به دست هم خواهد داد تا این عملکرد در فصل بعد تکرار شود. آن‌ها سال بعد باید نقاط ضعف خود را برطرف کنند. کسی که تیمی را قهرمان می‌کند قطعا توانایی‌هایی داشته که این عنوان را به دست آورده است.

او ادامه داد: باید برای فرهاد مجیدی شرایط بهتر از این ایجاد کنند تا نقاط ضعف را برطرف کند. این‌که استقلال قهرمان شد یعنی برنامه ریزی دقیقی داشته‌اند و بازیکنان کنونی برای تیم مثمر ثمر بودند. اگر در سال‌های آینده همین شرایط ایجاد شود، شک نکنید مجددا قهرمان خواهند شد و ثبات و تداوم قهرمانی را در استقلال خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=154651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰