تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

فرمانده سپاه: انتقام ترور شهید خدایی را می گیریم

  • کد خبر : 154879
  • 02 خرداد 1401 - 21:00
فرمانده سپاه: انتقام ترور شهید خدایی را می گیریم
سردار سلامی : انشالله انتقام خون این عزیزان سخت خواهد بود و انتقام خون وی گرفته خواهد شد.

جمهوریت – فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه همه می‌دانند انتقام عزیزان خود را خواهیم گرفت، گفت: واکنش های سپاه سخت و پشیمان کننده است.

به گزارش ایرنا سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، روز دوشنبه در سومین اجلاسیه “مجمع جهادگران کشور” در اردوگاه شهید باکری خرمشهر افزود: هیچ عمل شرورانه دشمن بدون پاسخ نخواهد بود و دشمن را در آرزویهایش منجمد می‌کنیم.

وی با اشاره به شهادت مدافع حرم، سرهنگ پاسدار «صیاد خدایی» در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی افزود: انشالله انتقام خون این عزیزان سخت خواهد بود و انتقام خون وی گرفته خواهد شد.

سردار سلامی ملت ایران را عمده‌دار ارزش‌ها بی‌نظیر و عزتمند و قدرت آفرین دانست و گفت: موهبت عظیم ولایت که منبع الهام و منشا آگاهی، سرچشمه جهاد و ارمغان آورنده کرامت برای کشور است و از تمدن سخن می‌گوید، تهدید را به فرصت سازندگی تبدیل کرده است.

وی افزود: امروز جنگ چهره خود را عوض کرده است و برای شکست نخوردن باید دست‌های مردم را بگیریم و کشور را بسازیم؛ امروز حاکمیت و مردم یکی هستند و هیچ چیزی جز پیشرفت و افتخار مردم مدنظر رهبری و نظام نیست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات روانی دشمن برای ناامید کردن مردم گفت: کشور حصر اقتصادی، فشار حداکثری ممکن و گزینه‌های نظامی دشمن را از روی میز کنار گذاشت و با جنبش تولید و جنبش نرم افزاری و تولید، تحریم را فرصتی برای ساختن و خودکفایی تبدیل کرد.

وی افزود: زمانی جنگ یک خطر برای هویت و سرزمین مقدس جمهوری اسلامی بود، ولی ملت ایران به برکت اطاعت از ولی فقیه جنگ را به میدان جهاد تبدیل کردند و زمانی که همه آمدند، هجوم قدرت‌های جهان را با دست‌های خالی دفع کردند.

سردار سلامی ضمن گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: تجربه داریم که تمام فرصت‌های ما از درون تهدیدات و مخاطرات حاصل شده و امروز حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و اعتلای دین و درخشش جوانان در میدان جهاد ممکن است.

سومین اجلاسیه “مجمع جهادگران کشور” با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین به مدت در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=154879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰