تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
12

درخواست محاکمه ترانه و ممنوع‌الکاری فرشته حسینی

  • کد خبر : 155640
  • 11 خرداد 1401 - 10:45
درخواست محاکمه ترانه و ممنوع‌الکاری فرشته حسینی
متاسفانه بی توجهی برخی مسئولان فرهنگی کشورموجبات این اقدامات شنیع را فراهم آورده ، و بستر حضور این بازیگران معلوم الحال را به وجود آورده!

جمهوریت : یک سایت خبری به نام “شهدای ایران” در اطلاعیه ای که گفته است توسط هیات خانواده شهدا و ایثارگران نوشته شده، خواستار محاکمه و برخورد با بازیگران ایرانی حاضر در جشنواره کن شد.

توجه: بیانیه عینا بازنشر شده و اشکالات مربوط به خود متن است.

متن بیانیه این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جشنواره غربی “فیلم کن” سالهاست که تحت سیطره دولت فرانسه، محفل معاندین و فیلمسازان ضد اسلام، ضد ایران و به ویژه اپوزیسیون های داخلی شده است که برای جایزه گرفتن از بیگانگان تا توانسته فیلم های سیاه و چهره ای مخدوش تولید کرده تا بلکه بتوانند اجرت خود را از اجانب بگیرند!

۱- با کمال تاسف، در جشنواره فیلم کن امسال نیز،خانم “ترانه علیدوستی” در جمع دشمنان قسم خورده نظام،و در حالی که اکثر بازیگران در رفاه کامل و به دنبال قراردادهای میلیاردی از جیب کشور و معاف از مالیات هستند با اظهاراتی سخیف گفت که از صبح که بیدار می شویم تا شب در حال مبارزه هستیم و تلاش کرد تا تحریم های ظالمانه غرب به خصوص آمریکای علیه ملت ایران توجیه شود! که البته این خود اقدامی علیه امینت اقتصادی کشور و گران شدن کالاها به شمار می رود و امنیت ملی به خطر می افتد.

۲- خانم “فرشته حسینی” بازیگر افغانی الاصل که ظاهرا به نمایندگی از  ایران که در این جشنواره شرکت کرده بود، بدون در نظر گرفتن فرهنگ ایران اسلامی، اقدام به قبح شکنی کرده و کار را تا جایی پیش برد که علاوه بی حجابی و همچنین پوشیدن لباس مبتذل و نامناسب،روابط زناشویی اش را روی فرش قرمز برد و این در حالی است که بسیاری از مردم عزیز افغانستان به کشورشان برگشت داده می شوند و فرشته حسینی افغانستانی آزادانه خون شهدای ایران را روی فرش قرمز کن پایمال کرده و جولان می دهد!

۳- و مهم تر از همه، این جشنواره کذایی غربی، در اقدامی کاملا سیاسی و رویکردی نژاد پرستانه فیلم توهین کننده به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان “ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع)” با بازی زهرا ابراهیمی بازیگر ترک وطن کرده و معلوم الحال را به عنوان فیلم برگزیده انتخاب کرد!

البته ناگفته نماند؛ متاسفانه بی توجهی برخی مسئولان فرهنگی کشورموجبات این اقدامات شنیع را فراهم آورده ، و بستر حضور این بازیگران معلوم الحال را به وجود آورده!

هیات خانواده شهدا و ایثارگران ضمن محکوم کردن این جشنواره مبتذل و موهن و همچنین حضور برخی سینماگران در این جشنواره، خواستار برخورد قاطع از سوی وزارت ارشاد دولت کریمه با بازیگران شرکت کننده، ممنوعیت فعالیت بازیگر افغان در ایران، تحریم جشنواره کن و شکایت از دست اندرکاران آن در مجامع بین المللی می باشد.

بیشتر ببینید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=155640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰