تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
11
حقیقت‌پور در گفت‌وگو با جمهوریت:

حضور سوپرانقلابی‌ها در نهادهای قدرت؛ از صداوسیما و مجلس تا مراکز تصمیم‌گیر نظارتی و انتخاباتی/ سوپرانقلابی‌ها نگذاشتند برجام به نتیجه برسد

  • کد خبر : 158011
  • 13 تیر 1401 - 10:55
حضور سوپرانقلابی‌ها در نهادهای قدرت؛ از صداوسیما و مجلس تا مراکز تصمیم‌گیر نظارتی و انتخاباتی/ سوپرانقلابی‌ها نگذاشتند برجام به نتیجه برسد
فعال سیاسی اصولگرا با بیان این که سوپرانقلابی‌ها برخی نهادهای قدرت را در اختیار دارند، گفت: سوپرانقلابی‌ها تریبون‌های صداوسیما، فضای مجازی و برخی رسانه‌های مهم ، بلندگوی مجلس را در اختیار و در نهادهای تصمیم‌گیر در عرصه انتخاب نیز حضور دارند.

جمهوریت ،سیما پروانه گهر – منصور حقیقت‌پور ، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس نهم در کفت و گو با خبرنگار جمهوریت گفت: در شرایط امروز سوپرانقلابی‌ها بسیاری از نهادها و مبادی قدرت را در دست دارند و این غیر قابل کتمان است.

وی همچنین تاکید کرد: وقتی در حرم امام(ره) این سوپر انقلابی‌ها علی‌رغم شناختی که از سیره امام خامنه‌ای دارند که این نوع کارها را قبول نمی کند، مجددا این اقدامات را راه می‌اندازند، نشان می دهد که تا چه اندازه در همه جا حضور دارند.

نقش سوپرانقلابی‌ها در عدم توفیق برجام

حقیقت پور در ادامه با اشاره به سنگ‌اندازی‌های سوپرانقلابی‌ها در زمینه توافق هسته‌ای نیز گفت: همین سوپرانقلابی ها بودند که نگذاشتند برجام به نتیجه خوبی برای ایران برسد.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: این ها در نهادهای قدرت مستقر هستند، تعدادشان کم است اما بلندگو دارند و صدایشان بلند است .

حضور سوپرانقلابی‌ها در نهادهای قدرت؛ از صداوسیما تا حضور فعال در فضای مجازی

حقیقت پور با تاکید مجدد بر این که سوپرانقلابی‌ها برخی نهادهای قدرت را در اختیار دارند، گفت: این ها در صدا وسیما حضور جدی و پررنگ دارند، بسیاری از تریبون ها را در دست دارند، فضای مجازی و برخی رسانه‌های مهم را در اختیار دارند و  بلندگوی مجلس را در دست دارند و نمایش قدرت می‌دهند.

عقلا در حاشیه و تندمزاج ها در مراکز تولید ثروت و هدایت رسانه

مشاور رییس مجلس دهم با بیان این که «تعداد سوپرانقلابی‌ها زیاد نیست اما بلندگوهای زیادی در اختیار دارند»، تاکید کرد: من تصور می کنم مردم ایران عقلای فهیم فراوانی دارند اما این عقلا در قدرت نیستند و در حاشیه قرار گرفته اند.

وی افزود: متاسفانه عقلا در حاشیه هستند اما عده ای که ذائقه تندی دارند و تند مزاج هستند -علی رغم تعداد کم شان- مراکز و مراجع تولید ثروت و هدایت رسانه را در دست دارند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان این که این سوپرانقلابی‌ها در مراجع انتخاباتی تصمیم‌گیر نیز حضور دارند، گفت: این ها در نهادهای نظارتی و انتخاباتی نیز حضور دارند و اراده می‌کنند تا در انتخابات چه کسانی حضور داشته باشند و چه کسانی را حذف کنند، چنین کارهایی را در سال های اخیر با همان عده قلیل شان در نهادهای قدرت انجام دادند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=158011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰