تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6
گشت ارشاد به کیش رسید ؛

تجمع زنان و مردان کنار ساحل کیش در طلوع صبح، ممنوع

  • کد خبر : 158421
  • 18 تیر 1401 - 1:18
تجمع زنان و مردان کنار ساحل کیش در طلوع صبح، ممنوع
در این طرح‌ها بیش از ۲۱ خودرو و موتورشارژی که رانندگان و سرنشینان آنان کشف حجاب داشتند توقیف شده است.
جمهوریت – فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از تشدید اجرای طرح‌های ویژه با عنوان “رعد و سالم سازی سواحل” درجزیره کیش خبرداد.
 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی اصغرجمالی گفت: ” درراستای مطالبات مردمی با حمایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کیش، پلیس با مشارکت مردم طرح برخورد با افراد هنجارشکن تشدید شد.”
وی افزود: در اجرای طرح رعد بیش از ۳۴ نفر معتاد و سارق دستگیر و در اجرای طرح سواحل گروه‌های مختلط که درزمان طلوع خورشید به بهانه فعالیت‌های ورزشی با وضعیت ناهنجار در سواحل تجمع داشتند شناسایی و با حمایت دستگاه قضایی برخورد شد.
سرهنگ علی اصغر جمالی گفت: برابر درخواست مردم با افراد بدپوشش و ناهنجار در سواحل برخورد و به بیش از ۱۲۰ نفر مردان در محل‌های شنا ممنوع و تجمع خانواده‌ها با وضعیت زننده و نامتعارف تذکر داده شد.
   وی تصریح کرد: از ابتدای تیر بیش از ۸تیم عکاسی غیر مجاز که اقدام به فعالیت‌های به گفتۀ او “نامتعارف و غیرقانونی” داشتند شناسایی و دکور‌های ساحلی آنان جمع‌آوری شد.
   وی افزود: در این طرح‌ها بیش از ۲۱ خودرو و موتورشارژی که رانندگان و سرنشینان آنان کشف حجاب داشتند توقیف شده است.
  فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با تشکر از “افراد قانون‌مند” تاکیدکرد: “پلیس حامی افراد قانون‌مند است و در برخورد با متخلفین برابر قانون اقدام می‌کند.”
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=158421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰