تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
9

علت تاکید دوباره بایدن بر تروریستی خواندن سپاه

  • کد خبر : 159006
  • 25 تیر 1401 - 11:36
علت تاکید دوباره بایدن بر تروریستی خواندن سپاه
یک پژوهشگر مسائل بین‌الملل به صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا و تاکید دوباره بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران در بازه فعلی مذاکرات اشاره کرد و به بررسی این موضوع پرداخت.

جمهوریت – توحید محمد زاده پژوهشگر مسائل بین الملل در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور امریکا و تاکید دوباره بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جو بایدن در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریستی خوانده که بزرگترین جنایات بشری توسط دولت مردان امریکایی صورت گرفته است.

وی افزود: در طول صد سال گذشته بارها شاهد جنایات مرگبار دولت های تروریستی آمریکا بوده ایم از جمله مواردی که همه آزاد مردان دنیا را تحت تاثیر قرار داد ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بود، حالا جالب نیست همین افرادی که خونشان آلوده به کشتار افراد بیگناه است نهادهای مردمی مانند سپاه را تروریستی میخواند؟

پژوهشگر مسائل بین الملل در ادامه با تاکید بر جنایات آمریکا در سال های اخیر گفت: تروریست یعنی آمریکای جنایتکار که از حمله به هیروشیما و ناکازاکی، افغانستان و عراق ابایی نداشت، از ظلم و غارت به مردم سیاه پوست خودش دریغ نمی کرد و به هر طریقی در حال انجام اقدامات تروریستی از جمله ترور شخصیت ها براندازی حکومت، راه اندازی انقلاب های رنگی به بهانه های واهی ست.

محمد زاده در مورد تاکید دوباره بایدن مبنی بر تروریستی خواندن سپاه در بازه فعلی مذاکرات افزود: رئیس جمهور آمریکا با طرح این ادعاها می‌خواهد در افکار عمومی سپاه را مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات نشان دهد و این در حالی است که دولت امریکا چه در دوحه و چه در وین به دنبال به نتیجه نرسیدن مذاکرات بوده و از هر اقدامی در این راستا دریغ نکرده است.

وی افزود: البته هر فردی که مذاکرات و مشروح آن را بخواند متوجه می شود دلیل اصلی به نتیجه نرسیدن برجام، آمریکا و شخص جو بایدن بوده و یکی از دلایل طرح چنین صحبت هایی در بازه فعلی به حاشیه بردن مذاکرات و مخفی کردن حقیقت است.

این کارشناس مسائل بین الملل در پایان گفت: همه این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخالف اجرایی شدن برجام نبوده و دخالتی در این موضوعات نمی کند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=159006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰