تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

از کیسه خلیفه به ملی پوشان حواله خودرو می دهید؟

  • کد خبر : 159149
  • 26 تیر 1401 - 15:22
از کیسه خلیفه به ملی پوشان حواله خودرو می دهید؟
اصلا چرا باید چنین اتفاقی بیفتد؟ حتی فکر کردن به آن هم در این شرایط جایز نیست چه برسد به دادن وعده وعید و در نهایت تحقق آن؟ کمی آهسته تر آقای معاون اول،این مردم دردهای زیادی دارند و با سیلی صورت خودشان را سرخ می کنند.

جمهوریت – خبرآنلاین نوشت : مهدی طارمی از وعده معاون رئیس جمهور به بازیکنان تیم ملی خبر داد.

جناب آقای معاون اول رئیس جمهوری ایران؛ سلام علیکم. مصاحبه دیشب مهدی طارمی با عادل فردوسی پور را حتما دیده اید. در بخشی از این گفت و گو، مهدی از این گفت که:« قبل از اردوی قطر پسر آقای مخبر به اردو آمدند و گفتند با آقای مخبر جلسه بگذاریم چون ایشان بعد از بازی با عراق در رختکن قول مجوز ماشین به بچه‌ها داده بود.»

برگشت به عقب با وعده های نخ نما شده. همه چیز در رختکن اتفاق افتاده و به گفته طارمی، ظاهرا وعده وعیدها همان جا داده شده.راستی این وسط مهدی از پسر آقای مخبر هم حرف زده است.پسر آقای مخبر غیر از اینکه پسر معاون اول رئیس جمهور است آیا سمت دیگری دارد که باید به اردوی تیم ملی برود؟

جناب آقای معاون اول،چند سال قبل محمود احمدی نژاد همین کاری که شما وعده اش را داده اید انجام داد.شلم شوربایی شد که نگو! آن زمان،وضع اقتصادی مردم بهتر بود؛البته انتقاد هم مثل همیشه بود که چرا باید رانت هایی اینچنینی به یک سری افراد داده شود؟ اما حالا چطور؟

مردم اسکلت مرغ سق می زنند برای اینکه طعم آن را حس کنند.خیلی ها چشم انتظار واریز یارانه هستند و خیلی ها اصلا نمی دانند گوشت چیست،چه برسد به اینکه قدرت خرید آن را داشته باشند! حال و در این شرایط که کشور از هر سو در تنگنا قرار دارد،تحریم ها کمر ملت را شکسته و نان هم کارتی شده! این وعده ها و رویا فروشی ها چه گره ای از مشکلات مردم باز می کند؟

آن وقت این وسط از کیسه کدام خلیفه قرار است به ملی پوشان حواله خودرو داده شود؟ اصلا چرا باید چنین اتفاقی بیفتد؟ حتی فکر کردن به آن هم در این شرایط جایز نیست چه برسد به دادن وعده وعید و در نهایت تحقق آن؟ کمی آهسته تر آقای معاون اول،این مردم دردهای زیادی دارند و با سیلی صورت خودشان را سرخ می کنند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=159149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰