تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

دکتر عادل آذر در ۵۶ سالگی درگذشت

  • کد خبر : 159895
  • 08 مرداد 1401 - 12:34
دکتر عادل آذر در ۵۶ سالگی درگذشت
عادل آذر نماینده مجلس هفتم شورای اسلامی، رئیس سابق دیوان محاسبات و رئیس سابق مرکز آمار ایران درگذشت.

جمهوریت – عادل آذر، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در سن ۵۶ سالگی درگذشت.

عادل آذر متولد ۱۳۴۵ در دهلران، دانش‌آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه بود که در دولت سیزدهم به عنوان مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی منصوب شد.

مهرداد بذرپاش نیز در پی درگذشت ناگهانی دکتر عادل آذر رئیس کل سابق این سازمان، پیام تسلیت صادر کرد. در این پیام آمده است:

                                                                              بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی برادر ارجمند، جناب آقای دکتر عادل آذر که از شخصیت‌های علمی و اجرایی در جمهوری اسلامی بودند، موجب تاثر و تاسف شد.
آن مرحوم، طی سال‌ها خدمت در مناصب مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله ریاست کل دیوان محاسبات کشور منشاء خدمات ارزنده‌ای واقع گردید که امید است توشه‌ زندگی ابدی‌اش شود.
این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و سایر داغدیدگان به ویژه خانواده دیوان محاسبات تسلیت عرض می نمایم و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان از درگاه الهی مسالت دارم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

مهرداد بذرپاش در توییتر هم نوشت :

«دو سال پیش در چنین روزهایی دیوان محاسبات را از انسانی شریف تحویل گرفتم. در سالگرد آن ایام، خبر تلخی قلبم را به درد آورد. ‏دکتر عادل آذر در شب اول محرم به دیدار اربابش شتافت. روحش شاد و تسلیت به خانواده محترم این دوست عزیز سفر کرده.»

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=159895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰