تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
14

رونمایی از ششمین خودرو ملی به نام رهام

  • کد خبر : 1606
  • 28 تیر 1397 - 11:20
رونمایی از ششمین خودرو ملی به نام رهام

به گزاش جمهوریت ،عصر دیروز۲۷ تیر ماه در شهر شیراز از ششمین خودروی ملی توسط شرکت سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو رو نمایی شد. شرکت خودروسازی سایپا این محصول را با موتور و طراحی ملی و پلت فرم داخلی و توسط طراحان و مهندسان ایرانی ساخته است. محسن قاسم جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی […]

به گزاش جمهوریت ،عصر دیروز۲۷ تیر ماه در شهر شیراز از ششمین خودروی ملی توسط شرکت سایپا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو رو نمایی شد.

شرکت خودروسازی سایپا این محصول را با موتور و طراحی ملی و پلت فرم داخلی و توسط طراحان و مهندسان ایرانی ساخته است.

محسن قاسم جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین رونمایی از این خودرو گفت: معرفی این محصول جدید که رهام نامگذاری شده در راستای توجه به خواسته های مشتریان است که سالها از آن غفلت شده بود. ضریب امنیت این خودرو بالا و در حد استاندارد‌های روز دنیا است و در طراحی ظاهر این محصول نیز از نماد شاهین ایرانی اقتباس شده است.

وی با بیان اینکه در بدنه این خودرو از فولاد با استاندارد بالا استفاده شده است، اظهار داشت: خودرو رهام از موتوری با حجم هزار و ۶۵۰ سی سی و قدرتی معادل ۱۱۴ اسب بخار بهره می‌برد.

جهرودی ادامه داد: این خودرو در ۲ نوع گیربکس پنج دنده دستی و ۶ سرعته اتوماتیک و همچنین سیستم ترمز‌ای بی اس و فرمان برقی تولید خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا همچنین گفت: خطوط تولید این محصول به طور کامل رباتیک بوده و از با کیفیت‌ترین دستگاه‌های روز دنیا در ساخت این خودرو ایرانی استفاده شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شیراز به دلیل پیشینه تاریخی و فرهنگ غنی برای معرفی این محصول جدید انتخاب شد، اظهار داشت: این محصول امروز به بازار معرفی شد و بعد از گذراندن تست‌های اولیه به تولید انبوه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این محصول هنوز قیمت گذاری نشده است.افزود:تلاش‌های ضدایرانی دشمنان ملت ایران برای اتخاذ تحریم‌های جدید بیشتر به طنز شبیه است و معرفی محصول جدید سایپا در این شرایط نشان از بی اثر بودن دشمنی‌های آمریکا دارد.

گفتنی است؛هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو عصر سه شنبه با حضور خودروسازان برتر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شیراز گشایش یافت و در غرفه شرکت سایپا این محصول رو نمایی شد.این نمایشگاه تا ۲۹ تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برپا است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=1606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰