تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
11

برد خاطره انگیز استقلال با حضور بانوان/ آبی‌ها با ضربه یامگا از مس طلا گرفتند

  • کد خبر : 162152
  • 03 شهریور 1401 - 21:19
برد خاطره انگیز استقلال با حضور بانوان/ آبی‌ها با ضربه یامگا از مس طلا گرفتند
تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر مقابل مس به برتری رسید.

جمهوریت – تیم‌های استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ امروز در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان ریکاردو ساپینتو به اتمام رسید.

آبی پوشان با استفاده از فرصت حضور هواداران خانم و مرد خود در این مسابقه ۶ امتیازی شده و تا پیش از برگزاری سایر دیدارهای این هفته به رتبه دوم صعود کردند. این نخستین دیداری بود که بانوان استقلالی برای حمایت از تیم خود در ورزشگاه حضور یافتند.

مس نیز با این باخت خارج از خانه سه امتیازی و موقتا به رده ششم سقوط کرد.

داور: حسن اکرمی

کمک‌ها: آرمان اسعدی و علیرضا مرادی

کارت زرد: پیمان بابایی، صالح حردانی، مهدی قائدی، بیژن طاهری(سرپرست) و ریکاردو ساپینتو(سرمربی) از استقلال/ ولی میرزایی(مربی) امیرحسین عسگری، آرمان شهدادنژاد و احمد نصیری از مس کرمان

کارت قرمز:

گل: کوین یامگا(۷۵) برای استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی(۸۲- جعفر سلمانی) ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور(۸۲- سعید مهری) آرش رضاوند(۷۰- آرمان رمضانی) کوین یامگا، محمد محبی(۷۰- پیمان بابایی) و سجاد شهباززاده(۵۵- مهدی قائدی)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی فرد، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، احمد نصیری(۳+۹۰- محمد ستاری) عارف رستمی(۸۰- میلاد پورصف شکن)، محمد قاسمی نژاد(۸۰- سامان تورانیان) امین کاظمیان(۸۰- شروین بزرگ) مهرداد آوخ(۴۶- محمد امین اسدی)

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

دقایق حساس

دقیقه ۵

مهرداد آوخ پس از توپ ربایی از عارف غلامی از فاصله ای دور و گوشه زمین استقلال ضربه آرام و بی دقتی به توپ زد که این شوت از کنار دروازه حسینی بیرون رفت. پس از این صنه حسین‌خانی به مهاجم تیمش تذکری جدی داد.


دقیقه ۲۲

ارسال ضربه ایستگاهی مهدی پور از سمت راست زمین مس با ضربه سر روزبه چشمی از بالای دروازه شهدادنژاد با اختلاف زیادی عبور کرد.


دقیقه ۴۱

پس از برگشت ضربه ایستگاهی مهدی پور توسط مدافع مس کرمان، ضربه روی پای آرمان رمضانی با اختلاف به نسبت کمی از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه مس گذشت.


دقیقه ۴۵

ارسال صالح حردانی از سمت راست در مقابل دروازه مس موقعیت خطرناکی برای استقلال ایجاد کرد اما ابوالفضل جلالی نتوانست به توپ ضربه بزند تا این فرصت برای شاگردان ساپینتو از بین برود.


دقیقه ۲+۴۵

شوت آرام یامگا از کنار دروازه مس بیرون رفت.


دقیقه ۴۷

محمد امین اسدی با حرکت در عرض پشت محوطه جریمه استقلال به توپ ضربه زد اما شوت وی با اختلاف از بالای دروازه حسینی بیرون رفت‌.


دقیقه ۶۱

پس از گذشت حدود یک ساعت از شروع بازی سرانجام یک موقعیت در چارچوب خلق شد. در این صحنه ارسال دقیق رافائل سیلوا از سمت راست زمین با ضربه سر محمد محبی همراه شد اما شهدادنژاد با واکنشی تماشایی این ضربه را دفع کرد.


دقیقه ۶۳

پاس در عمق امین کاظمیان به اسدی رسید و او پس از دریافت توپ در حالت تک به تک به سمت دروازه حسینی پیشروی کرد اما در نهایت ضربه کم دقتش با اختلاف از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه استقلال عبور کرد.


دقیقه ۷۴

شوت آرام قائدی در اختیار دروازه بان مس قرار گرفت.


دقیقه ۷۵

روی ارسال پای چپ صالح حردانی، مدافع مس روی توپ اثر گذاشت و پس از روی زمین افتادن قائدی در برخورد با حسن مرادی‌فر، درون محوطه جریمه مس، کوین یامگا با ضربه چکشی دقیق گل اول استقلال را به ثمر رساند.


دقیقه ۸۷

شوت  از پشت محوطه جریمه آرمان رمضانی با پای چپ، با اختلاف از بالای دروازه مس بیرون رفت.


دقیقه ۸۸

واکنش به موقع حسینی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی مس شد.


دقیقه ۴+۹۰ 

میلاد خدایی از سمت راست توپ را روی دروازه استقلال فرستاد و امین اسدی با حرکتی تکنیکی قصد داشت بزرگ را به توپ برساند اما حسینی با خروج از دروازه مانع ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه اش شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=162152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰